Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصاویری خبر از اتمام فیلمبرداری سریال «آقازاده» داد و نوشت: «واژه پایان وقتی خوشایند است که با به انجام رسیدن مترادف گردد. تصویربرداری “ آقازاده” با تیم صمیمی و با صفایش به انجام رسید. امیدوارم از دیدنش لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مواظب خودتون باشید.
پ‌ن: کیک مربوط به پایان کار.
عکس: سینا مهراد
#مهدی_سلطانی #آقازاده #پشت_صحنه #نمایش_خانگی
#mehdi_soltani »

پایان تصویربرداری سریال پرحاشیه | آقازاده به آخر خط رسید بشنوید |‌ آهنگ «آخرین آواز» از علی زند وکیلی؛‌ تیتراژ سریال آقازاده

کد خبر 537067 برچسب‌ها اینترنت - اینستاگرام سریال خانگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اینترنت اینستاگرام سریال خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان

سیامک آزادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان کرمانشاه  گفت : با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ شعائر و ارزش‌های دینی و مذهبی، محدودیت‌هایی از همان آغاز این ماه برای فعالیت برخی اصناف در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر این اساس فعالیت صنوف آبمیوه و بستنی، کبابی‌ها، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها قبل از اذان مغرب ممنوع و هیچ مجوزی برای این دسته از صنوف صادر نشده است.

 آزادی تصریح کرد: اصنافی هم مانند رستوران‌ها، غذا‌های آماده و اغذیه فروشان که با درخواست کتبی اتحادیه مربوطه و تائید نهایی موفق به دریافت مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان پیش از اذان مغرب شده‌اند تنها می‌توانند به صورت بیرون بر آن هم با استتار و پوشش مناسب محل کسب خود فعالیت کنند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: گشت‌های نظارتی تخصصی و همچنین گشت‌های مشترک این پلیس با اصناف و اتحادیه‌ها شامل ۶ اکیپ در طول ماه مبارک رمضان بازرسی‌های مستمر را از اصناف به عمل آورده و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان تعدادی از اصناف متخلف که به هشدار‌ها و اخطار‌های صادره بی توجه بوده‌اند تا پایان این ماه پلمپ و برای تعدادی دیگر هم اخطاریه صادر شده است.

آزادی گفت: آن دسته از اصنافی که به اخطار‌های صادره بی توجهی و شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند با هماهنگی دادستانی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمپ و اجازه فعالیت نخواهند داشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای دارشیرخان از وضعیت نامناسب جاده + فیلم
  • پیشنهاد یک استاد دانشگاه درباره حواشی ماجرای صدیقی و پسران: فهرست اموال 100 روحانی مشهور و آقازاده ها منتشر شود
  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • دادگاه یقه این آقازاده‌ها را گرفت (+عکس)
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • (ویدئو) خاطره عجیب آقای بازیگر: به یک نفر سیلی زدم، سال بعد کاندیدای سیمرغ شد!