Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@01:05:06 GMT

هراز امشب مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۱۱۵۳

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از روز چهارشنبه در محورهای شمال آغاز شده و تا صبح روز یک‌شنبه ادامه خواهد داشت. ناطقان: علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز بارش به‌صورت پراکنده آغاز شده و مشکلی در این زمینه نداریم ولی باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها و احتمال ریزش سنگ و رانش تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از روز چهارشنبه در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۵ تا ساعت ۶ روز یک‌شنبه ۱۹ مرداد ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است که البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه ۱۵ و پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه امسال تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران _شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران _شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد ماه امسال تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه مرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد، افزود: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

قدمی اضافه کرد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مسیر جنوب به شمال محور سوادکوه و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد بود.

وی بیان کرد: محور هراز از ساعت ۲۱ تا پنج صبح فردا مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با اشاره به توجه به توصیه‌های پلیس، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.
منبع: فارس برچسب ها: هراز ، مسدود ، محدودیت ترافیکی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هراز مسدود محدودیت ترافیکی تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد رئیس پلیس راه مازندران آزادراه تهران محورهای شمال روز چهارشنبه روزهای جمعه ساعت ۱۲ مرداد ماه مرزن آباد تا ۲۴ روز یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمحمد حسینی؛ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در روزنامه همشهری نوشت، ‌اواخر سال گذشته دولت سیزدهم در لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد تا ۲روز در هفته به‌طور کامل تعطیل اعلام شود؛ چراکه برای مثال، هم‌اکنون در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است اما در شهرستان‌ها اینگونه نیست. به همین ترتیب، بخش‌های آموزشی برخی وزارتخانه‌ها مثل بهداشت و آموزش‌وپرورش در روزهای پنجشنبه‌ تعطیل هستند اما وزارتخانه‌ها و بخش‌های دیگر اینگونه نیستند. لذا نیاز است تا یکنواختی در بحث تعطیلات در کشور به‌وجود ‌آید. یکی از روزهای تعطیل جمعه‌هاست اما در مورد روز تعطیل دیگر، دولت پیشنهاد داد خودش یک روز را مشخص کند. با این حال، نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که روز دوم را خودشان مشخص خواهند کرد. درنهایت در اسفندماه سال۱۴۰۲ نمایندگان مجلس با کلیات لایحه کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات موافقت کردند.
طبق مصوبه جدید مجلس، ساعات کار کارمندان دستگاه‌های اجرایی ۴۰ساعت در هفته است و تلفیق و تنظیم ساعات کار ادارات به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و تصویب هیأت وزیران تعیین می‌شود. تغییر ساعت کار کارمندان با رعایت ساعت مذکور و در چارچوب دستورالعمل‌های پیشنهادی سازمان اداری و استخدامی کشور که به تصویب هیأت وزیران می‌رسد نیز برعهده دستگاه ذیربط است. میزان ساعات تدریس معلمان و اعضای هیأت علمی از ساعات موظف در طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل ذیربط تعیین خواهد شد. همچنین طبق این مصوبه کارمندان می‌توانند با موافقت دستگاه اجرایی ساعت کاری خود را تا یک‌چهارم کار روزانه - حداکثر ۱۰ ساعت - تقلیل دهند. میزان حقوق و مزایا و نحوه محاسبه سوابق خدمتی این قبیل کارمندان نیز متناسب با ساعت کار آنان تعیین خواهد شد.
ابتدا در کمیسیون اجتماعی مجلس، روز شنبه برای تعطیلی پیشنهاد می‌شد اما در نهایت، نمایندگان به این جمع‌بندی رسیدند که پنجشنبه‌ها به‌طور کامل تعطیل شود؛ چراکه هم مطابق عرف کشور ماست و هم‌اکنون نیز عملا پنجشنبه‌ها نیمه‌تعطیل است و از سوی دیگر روز شنبه یک روز جدی کاری برای ایرانیان به‌حساب می‌آید.
از طرفی، هم‌اکنون عصر ارتباطات است و اقتصاد جهانی به‌صورت دیجیتال درحال اداره‌شدن است. به این مفهوم که برای ارتباط با بازار دیگر کشورها حتما نیاز نیست مردم به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کنند، بلکه در هرجایی و در هر زمانی می‌توانند با دیگر کشورها ارتباط برقرار کنند.
افزون بر این، اجباری بر تعطیلی همه ادارات و سازمان‌ها در پنجشنبه نیست، بلکه ادارات و سازمان‌های خصوصی که فکر می‌کنند نیاز به ساعات و روزهای کاری بیشتر دارند، می‌توانند در روزهای تعطیل نیز سرکار بروند. هم‌اکنون نیز در وزارت خارجه ایران بعضی از کارمندان در روزهای جمعه ‌سر کار حاضر می‌شوند. بنابراین تعطیلی پنجشنبه‌ها برای مردمان عادی در بازارها و مشاغل آزاد محدودیت آنچنانی ایجاد نخواهد کرد.
این در حالی است که درحال حاضر، به‌دلیل اختلافات زمانی شب و روز، مردم همه کشورهای جهان در یک ساعت مشخص سر کار نمی‌روند و مشاهده می‌کنیم این موضوع خللی به کسب‌وکارهای جهانی نیز وارد نمی‌کند. در نهایت باید گفت دولت سیزدهم در تعیین روز تعطیل تابع تصمیم مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

کد خبر 846573 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تعطیلات سید محمد حسینی خبر ویژه نماینده مجلس تقویم مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها