Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال هزینه ۱۹۰ هزار یورویی برای انتقال دستمزد سرمربی سابق تیم ملی را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پیش از جدایی مارک ویلموتس بلژیکی از فوتبال ایران، مهدی تاج و مدیران فدراسیون به او ۲ میلیون یورو پول دادند تا در دیدار با عراق روی نیمکت تیم ملی بنشیند. فدراسیون برای پرداخت این پول از شستا که زیر نظر تامین اجتماعی است، ارز قرض گرفت و حالا این شرکت حکم توقیف اموال فدراسیون فوتبال را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی پیش خبری منتشر شد که فدراسیون فوتبال برای ترانسفر پول ویلموتس ۱۹۰ هزار یورو هزینه کرده است که تکذیب شد. مدیران فدراسیون تاکید دارند که هزینه ترانسفر پول سرمربی سابق بلژیکی صفر ریال بوده است و دلیل آن هم تفاوت نرخ درهم با دلار عنوان می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر مهرداد بذرپاش محمدرضا نوایی قرارداد ویلموتس ویلموتس انتقال پول تابناک ورزشی فدراسیون فوتبال طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر مهرداد بذرپاش محمدرضا نوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: درآمد فدراسیون از جریمه بیانیه‌ها تامین نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، بعد از جلسه با مسئولان سازمان لیگ در یک نشست خبری به سوالات متفاوت خبرنگاران پاسخ داد.

تاج در مورد بحث حق پخش تلویزیونی گفت: حق پخش مسیر خودش را طی می‌کند. یک مسیر درستی را مجلس پیش گرفته و در قانون برنامه هفتم آمده و ما هم داریم آن را دنبال می‌کنیم.

او در مورد جرایم در نظر گرفته شده برای بیانیه‌نویسی تیم‌ها گفت: در این جلسه مواردی را مطرح کردیم. در مورد بحث بیانیه نویسی سازمان لیگ یک اطلاعیه خوبی را منتشر کرد که دنبال این است که برخورد کنند. بعضی‌ها اطلاعات کافی ندارند و فکر می‌کنند این برای درآمد فدراسیون است. درآمد فدراسیون از این چیزها تامین نمی‌شود‌. فدراسیون عدد قابل ملاحظه‌ای هزینه دارد و اگر همه تخلف نکنند و یک ریال هم پول ندهند برای فدراسیون فرقی ندارد؛ چون این‌ها را سازمان لیگ خرج خود لیگ می‌کند و کاری به فدراسیون ندارد. امیدواریم تخلفات نباشد.

تاج در مورد عدم شرکت سرمربی‌ها در نشست‌های خبری گفت: این‌ها وظیفه سازمان لیگ است و یکی از بحث‌های موجود در این جلسه همین بود. جریمه یا محروم کردن خیلی کار سختی نیست ولی جمیع شرایط را در نظر می‌گیرند. نظرم این است که باید با همه یکسان برخورد کرد.

ویدئو: 330538

رئیس فدراسیون در مورد جلسه با وزیر ورزش گفت: امروز با آقای وزیر یک جلسه‌ای با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داریم. این جلسه هفتم یا هشتم بعد از عید با آقای وزیر است. چهارتایش فقط در مورد مجوز حرفه‌ای بود‌. امروز برای اولین بار با هیئت رئیسه و آقای وزیر جلسه داریم.

تاج در مورد وضعیت بازسازی و رفع نقص استادیوم آزادی گفت: در مورد ورزشگاه آزادی ترک تشریفاتش تصویب شد. ان‌شاءالله یکی از شرکت‌های خوب آن را برعهده می‌گیرد که به سرعت موانعش رفع بشود. ۳۶ تا ایراد مطرح شده بود و بنا شد به سرعت کار انجام شود‌.

او در مورد واگذاری استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: احتمالا پس‌فردا واگذاری دو باشگاه انجام می‌شود و بعد از آن مشکل خیلی جدی‌ای وجود ندارد، مگر اینکه دوباره ایراد بگیرند‌.

او در مورد هزینه‌های فدراسیون و پرداختی به کادر فنی گفت: فدراسیون تنگناهای مالی دارد. دیروز با فوتسال یک جلسه داشتم. همین امسال بعد از کویت یک برزیل رفتند که بزرگترین تورنمنت دوستانه بود. یک روسیه رفتند و یک بار روسیه را دعوت کردیم. یک اردوی دیگر فرستادیم که تاکنون فقط برای فوتسال ۲۶ میلیارد هزینه اردو شده است. فدراسیون هزینه‌هایش سنگین است و تیم‌های ملی ما دویست و خرده‌ای میلیارد هزینه داشته است ولی تکالیف‌مان را انجام خواهیم دا‌د.

دیگر خبرها

  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد
  • تاج: درآمد فدراسیون از جریمه بیانیه‌ها تامین نمی‌شود!