Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار بالائی دانش آموخته رشته برنامه ریزی رفاه اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی و سعید شرف دوست دانش آموخته رشته جامعه شناسی می باشد.

در کارنامه اجرایی بالائی، سوابق متعدد مدیریتی و کارشناسی در شهرداری تهران (رئیس اداره ارتقاء مشارکت های اجتماعی، سرپرست معاونت رفاه و مشارکت های اجتماعی، مدیر حوزه ریاست موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی (دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کارنامه اجرایی شرف دوست، سوابق متعدد مدیریتی در شهرداری تهران (مدیر فرهنگی مناطق ۱۲ و ۱۹، معاون اجرایی موسسه خانه شهریاران جوان، مدیر موسسه خانه شهریاران جوان منطقه ۱۴ و معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰) دیده می شود.

لازم به ذکر است، پیش از این، داوود نوری سرپرستی معاونت رفاه و مشارکت های اجتماعی و علی صادقی نیز به مدت ۳ سال مسئولیت معاونت حمایت های اجتماعی سازمان را به عهده داشت

گفتنی است همزمان با این جابجایی مدیریتی، جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران علی صادقی را به عنوان عضو هیئت مدیره سازمان به شهردار تهران پیشنهاد داده است.

کد خبر 4990273

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب شهرداری تهران معاونت اجتماعی شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی محسن حاجی میرزایی آیت الله سید ابراهیم رئیسی بنیاد شهید و امور ایثارگران ملک جماران ازدواج وضعیت راهها آتش سوزی مشارکت های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی، با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی ایلکا به سمت سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد.   در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:   جناب آقای علی ایلکا با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.    انتظار میرود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید.   توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.   پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی وزارت ورزش، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان