Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به برگزاری آزمون‌های سراسری مجموعه‌های تحت مدیریت خود را در اختیار وزارت علوم قرار خواهیم داد.

او گفت : روند آماده سازی این سالن‌ها اکنون در حال انجام است تا در صورت لزوم در اختیار سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: علاوه بر سالن‌های سرپوشیده اماکن رو باز همچون استادیوم‌ها نیز در صورت نیاز برای برگزاری آزمون آماده خواهند شد.

رحیمی با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های ورزشی در استان متوقف شد، ادامه داد: از ۲ ماه گذشته روند فعالیت ۳۰ رشته ورزشی کم برخورد با اعمال محدود از سرگرفته شده است.

او با بیان اینکه اکنون وضعیت شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه زرد است، گفت: در صورت عبور کامل از پیک بیماری و بهتر شدن شرایط تعداد دیگری از رشته‌های ورزشی همچون شنا نیز مجوز فعالیت دریافت می‌کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون سراسری آزمون ورودی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی محور‌های مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود، ️گفت : در قالب این طرح، روزانه ۴۹ اکیپ ثابت و سیار به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و ۴۵۰ نیرو، ۴۸۱ دستگاه خودرو و ۴۶ باب راهدارخانه به صورت آماده‌باش فعالیت خواهند کرد.

وی در خصوص بخشی از اقدامات ایمن‌سازی محور‌های استان توسط این اداره کل برای ایام نوروز، افزود: اجرای روکش آسفالت و چاله پرکنی، پاک سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، منظر آرایی راه‌ها، نصب و رنگ آمیزی نیوجرسی‌ها، تقویت و نصب انواع تابلو و علائم ایمنی، شست و شو و ترمیم علائم جاده‌ای و نصب دوربین‌های نظارت تصویری انجام شده است. ️

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: عملیات خط کشی در محور‌های اصلی و شریانی، مخصوصاً بزرگراه کربلا و ایمن سازی؛ آشکار سازی نقاط پرحادثه، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و بروز رسانی سیستم روشنایی در محور‌های مواصلاتی از جمله فعالیت‌هایی است که به طور گسترده توسط راهداران پرتلاش در حال انجام است. ️

کهریزی به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی این اداره کل در طول ایام اشاره کرد و افزود: فضاسازی تبلیغی با نصب بنر بر روی بیلبورد‌های جاده‌ای و پل‌های عابر پیاده، اجرای پویش همراهان چشم به راهیم در مجتمع خدمات رفاهی آناهیتا محور کرمانشاه به کنگاور، ارسال پیامک تبریک، تهیه و نشر موشن گرافی و کلیپ‌های مرتبط به صورت روزانه، طراحی و انتشار عکس نوشته با هدف آشناسازی مردم با خدمات راهداران در شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های تبلیغی این اداره کل است. ️

وی اضافه کرد: مرکز مدیریت راه‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی از وضعیت ترافیکی و آب و هوایی در محور‌های مواصلاتی اقدام می‌کند و کاربران جاده ای، مسافران می‌توانند برای آگاهی از وضعیت جاده‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تشریح وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • آماده‌سازی محور‌های مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی
  • اختصاص برخی مدارس، اماکن و سالن‌ های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی
  •  اختصاص ۱۰۰ مدرسه و تعدادی از اماکن و سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی
  • وضعیت شیوع سرطان در ایران/ ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • توصیه به دامداران کاشانی در خصوص شیوع تب برفکی
  • فعالیت شبانه روزی کالا و مسافر از پایانه های کرمانشاه
  • اختصاص ۱۰۰ مدرسه و تعدادی از اماکن و سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید