Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@00:33:41 GMT

مقصد جدید استقلالی محبوب مشخص شد + سند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۱۳۸۹

مقصد جدید استقلالی محبوب مشخص شد + سند

بخشهای مهم مصاحبه روزنامه جام جم با فریدون زندی را برایتان انتخاب کردیم. او به تازگی مربی تیم دینامودرسدن در لیگ دسته‌ سوم آلمان شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فریدون زندی ستاره سابق استقلال گفت:

دینامودرسدن از تیم‌هایی است که سابقه زیادی در لیگ‌های اروپایی دارد. هم در لیگ قهرمانان حضور داشته و هم در جام یوفا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم حتی یک بار تا مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام یوفا رفته و نتایج خوبی به دست آورده است. به نظر من باشگاه دینامودرسدن با این‌که در دسته سوم آلمان بازی می‌کند اما پتانسیل زیادی دارد. من به چشم این پتانسیل را دیدم. به نظرم این باشگاه می‌تواند خیلی زود به لیگ دسته دو و بعد بالاتر برسد و روزی دوباره در بوندسلیگا بازی کند. امسال این باشگاه‌ برنامه‌ریزی زیادی کرده است. من وقتی این توانایی را دیدم تصمیم گرفتم با آنها قرارداد ببندم.

فریدون زندی گفت:

باشگاه سنت‌پائولی به شروع کار مربیگری من کمک زیادی کرد ولی دوست داشتم دیگر با تیم بزرگسالان کار کنم. در این مدت چند پیشنهاد دیگر هم به دستم رسید ولی باشگاه دینامودرسدن باشگاه بزرگی است و با توجه به توضیحاتی که دادم، پیشنهاد آنها را پذیرفتم. نقشی که در این تیم دارم، همان نقشی است که می‌خواستم. قرار است در مسائل تاکتیکی تیم کمک کنم و این برایم خیلی مهم بود.

فریدون زندی گفت:

در دورانی که فوتبال بازی می‌کردم، پله پله خودم را بالا کشیدم. از تیم‌های جوانان و دسته‌های پائین‌تر شروع کردم و توانستم با کایزرسلاترن در بوندسلیگا بازی کنم. الان در مربیگری هم دوست دارم این مسیر را بروم. در تیم جوانان سنت پائولی کار کردم. الان در دسته سوم آلمان هستم و می‌خواهم کم‌کم به هدفم نزدیک شوم. مثل دوران بازیگری در مربیگری هم عجله‌ای ندارم.

فریدون زندی گفت:

باید امکانات باشگاه دینامودرسدن را ببینید. همان‌طور که گفتم این باشگاه قبلا در بالاترین سطح اروپا هم بازی می‌کرد، بنابراین می‌توان فهمید چه باشگاهی است و چقدر حرفه‌ای است. چند زمین چمن تمرینی، ورزشگاه اختصاصی، بهترین سالن‌های بدنسازی، استخر، امکانات پزشکی و هر چیزی که فکر کنید اینجا وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید در آلمان باشگاه‌ها طوری پایه‌ریزی می‌شوند که اگر یک روز به بوندسلیگا رسیدند، امکانات‌شان حرفه‌ای باشد و مشکلی از این بابت نداشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فریدون زندی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال فریدون زندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب

به گزارش همشهری آنلاین الهلال عربستان شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

الهلال که برای صعود به این مرحله و در مرحله یک هشتم نهایی از سد سپاهان گذشته بود، با شکست در بازی امشب، با زخم زبانی از سوی مدافع اصفهانی ها روبرو شد جایی که سیاوش یزدانی حرکت جنجالی خود در کینگدام آرنا را به آنها یادآوری کرد.

در بازی برگشت و در شرایطی که سپاهان با یک گل از الهلال پیش بود، یزدانی به علت خطا به روی مالکوم، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. او هنگام ترک زمین، با دستانش نتیجه یک بر صفر بازی را به تماشاگران الهلال نشان داد اما در نهایت میزبان موفق شد با حساب سه بر یک برنده از زمین خارج شود.

پس از آن بازی بود که هواداران الهلال با هجوم به صفحه شخصی یزدانی، نتیجه مسابقه و شکست 6 بر 2 سپاهان (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) را به مدافع سابق استقلال یادآوری کردند و آخرین پست او با کامنت های پرتعداد هواداران تیم عربستانی مواجه شد.

حالا و پس از شکست الهلال، یزدانی برای تلافی این موضوع، زیر پست اعلام نتیجه پایانی دیدار الهلال و العین حرکت جنجالی خود و نشان دادن نتیجه 1-0 را کامنت کرده است تا ضمن اینکه نمکی بر زخم هواداران تیم عربستانی بریزد، حذف و ناکامی آنها از رسیدن به بازی فینال را بخاطر یک گل را به آنها یادآوری کند.

این اتفاق با واکنش تند هواداران عربستانی مواجه شده است.

کد خبر 846815 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

دیگر خبرها

  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد