Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، صبح امروز معاون باشگاه استقلال صحبت هایی را در مورد جدایی وینفرد شفر انجام داد.

در این مصاحبه مسئول وقت باشگاه استقلال مدعی شد استقلال باید قهرمان می شد نه پرسپولیس و البته در مورد حضور جباری نیز صحبت هایی را انجام داد.
خبرنگار فارس، به همین علت با وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق استقلال صحبت هایی را انجام داد و وی در پاسخ به این سوال که جالب نیست که چنین صحبتهایی از این افراد می شنوید؟ گفت: هر چه این ها بیشتر مصاحبه می کنند، تناقض های صحبت هایشان بیشتر علنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این که دروغگوی خوبی باشید باید حافظه خوبی هم داشته باشید که به نظر می رسد اینها در این مساله مشکل دارند.

شفر تصریح کرد:او قبلا در تلویزیون اعتراف کرد که من را برکنار کرد به این دلیل که بسیار می ترسید استقلال در بازی های باقی مانده خوب نتیجه بگیرد و فصل را با موفقیت پشت سر بگذارد و نتواند پس از پایان بازی ها قراداد مرا لغو کند.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: حالا ناگهان نگران نگرفتن سهمیه آسیایی شده است؟ این کار کاملا بی معنی است. هرکس که مسابقات فصل گذشته را دیده باشد، می دانند که سهمیه لیگ قهرمانان هرگز در خطر نبود، حتی با وجود این که مدیریت باشگاه همه تلاش خود را کرد تا مطمئن شود تیم استقلال در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و به موفقیت نمی رسد. من هرگز فراموش نمی کنم برخی افراد مشخص چقدر نا امید شدند بعد از برخی پیروزهای مهم مثل بازی هایمان در قطر و اصفهان.

شفر در خصوص درخواستش برای حضور جباری عنوان کرد:در مورد مدرک مربیگری مجتبی جباری باید بگویم این مساله تاثیری در نظر مدیرعامل باشگاه نداشت. این یکی از آن دروغهای آشکار است. جباری برای شرکت در تمرینات ما نیازی به مدرک مربیگری نداشت. من حتی یک نامه مکتوب در مورد او به مدیرعامل دادم که هربار نپذیرفت و مدرک مربیگری مساله ای نبود.

وی تصریح کرد:من فکر می کنم مساله جباری این بود او مشهور بود. به این دلیل که چند بار بابت مشکلات عجیب و باورنکردنی و غیر حرفه ای استقلال در گذشته مصاحبه کرده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به استقلال؛ حسینی محروم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی به شرح زیراست:

در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ 29 فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 600 ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898238

دیگر خبرها

  • مساله حق پخش باشگاه های استقلال و پرسپولیس حل شد؟
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • حسینی محروم شد
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • شوک به استقلال؛ حسینی محروم شد!
  • باریکن تأثیرگذار استقلال تذکر جدی گرفت