Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دشتی، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از چند روز غیبت در تمرینات به دلیل مصدومیت، امروز در تمرین آبی‌‌پوشان حضور یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 امروز (دوشنبه) در مجموعه انقلاب برگزار شد.

با تصمیم کادر فنی، بازیکنانی که مقابل سپاهان به میدان رفته بودند، در تمرین شرکت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی دشتی هافبک استقلال که مدتی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد، امروز به تمرین اختصاصی پرداخت.

بازیکنان پس از گرم کردن به فوتبال درون تیمی پرداختند.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال پنجشنبه هفته جاری در هفته بیست‌و هشتم لیگ برتر در مشهد به مصاف شهر خودرو خواهد رفت.

درخواست از مهاجم استقلال: به فکر گل دهم نباش!

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال بیشتر بخوانید... تقدیر باشگاه استقلال از یک پیشکسوت+عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تقدیر باشگاه استقلال از یک پیشکسوت+عکس واژه های کاربردی مرتبط استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم ۲ وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی ۳ محمدرضا نوایی دار فانی را وداع گفت ۴ برکناری آبرومندانه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن/ سخنگو، سرپرست شد ۵ ربیعی: قراردادم را تمدید کرده‌ام ولی در پایان فصل باز هم با باشگاه صحبت می‌کنم/ امیدوارم قدر صعود به لیگ برتر را بدانیم ۶ ذوالفقارنسب: اصلی‌ترین حریف پرسپولیس مقابل نساجی زمین چمن مصنوعی بود!/ گل‌محمدی با تمام نیروهایش بازی کرد ۷ ۹ بازیکن آرسنال در فهرست اخراجی‌های آرتتا ۸ رسول‌پناه: در شرایط سختی هستیم اما به زودی طلب برانکو را پرداخت می‌کنیم/ پول انتقال بیرانوند هنوز به باشگاه نرسیده است مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی توضیحات فغان‌پور درباره توقیف اموال فدراسیون فوتبال از سوی شستا/ مصادره ساختمان‌ها در انتظار صدور حکم برکناری آبرومندانه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن/ سخنگو، سرپرست شد رسول‌پناه: در شرایط سختی هستیم اما به زودی طلب برانکو را پرداخت می‌کنیم/ پول انتقال بیرانوند هنوز به باشگاه نرسیده است مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله گزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟ کاهش زمان صدور برخی مجوز‌ها از ۵۶ روز به ۴ /انتقاد جهانگیری از برخی تصاحب کنندگان اراضی دولتی مصاحبه| تحلیلگر غربی: اقتصاد در حال انفجار و سوء مدیریت ترامپ طوفانی برای انتخابات آمریکا است بانک مرکزی: عدم بازگشت ارز صادراتی در حکم قاچاق است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات

باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکستانی خود به تمرینات تیم است.

به گزارش ایسنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی تیمش مقابل شمس آذر قزوین به دوبی رفت.

پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازیهای ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشازیپوف بوده و به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده اش به دوبی سفر می کند اما تاکنون به ایران و تمرینات بازنگشته است.

مسئولان باشگاه استقلال پیگیر بازگشت این بازیکن به ایران هستند تا بتوانند از وجود او در بازی برابر تراکتور استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اختلاف استقلال و ماشاریپوف صحت ندارد بازگشت ماشاریپوف به تمرین استقلال

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت