Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:03:21 GMT

پیش نویس تقویم کاراته در سال ۲۰۲۱ ارائه شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۱۱۲

پیش نویس تقویم کاراته در سال ۲۰۲۱ ارائه شد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی کاراته پیش نویس تقویم سال ۲۰۲۱ را به فدراسیون‌های عضو ارسال کرد. این پیش نویس قرار است اواخر سال ۲۰۲۰ در صورت فراهم بودن شرایط به واسطه شیوع ویروس کرونا، مورد تایید قرار گیرد.

طبق تقویم اعلام شده سال ۲۰۲۱، نخستین رقابت‌ها، مسابقات قهرمانی اروپا در رده‌های پایه است که ۲۴ بهمن ماه ۹۹ به مدت ۲ روز در فنلاند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین لیگ جهانی نیز به میزبانی پرتغال خواهد بود که از یک اسفند ۹۹ به مدت ۲ روز در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد و پس از آن باکوی آذربایجان میزبان دومین مرحله لیگ جهانی خواهد بود، اما تنها لیگ جهانی که قرار است امتیاز آن در رنکینگ جهانی محاسبه شود ۲۰ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در مراکش برگزار می‌شود.

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نیز مطابق اعلام فدراسیون جهانی ۲۱ لغایت ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ در پاریس برگزار خواهد شد تا تکلیف آخرین سهمیه‌ها بازی‌های المپیک مشخص شود.

پیش نویس تقویم ۲۰۲۰ فدراسیون جهانی کاراته به شرح زیر است:

۲۳ تا ۲۵ بهمن ۹۹: رقابت‌های نوجوانان، جوانان و امید اروپا در تمپر فنلاند ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند ۹۹: لیگ جهانی پریمیر در لیسبون پرتغال ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۹۹: رقابت‌های مدیترانه در قبرس از ۱۰ اسفند تا ۱۰ فروردین (مارس) رقابت‌های قهرمانی آسیا رده‌های نوجوانان، جوانان و امید در کویت ۲۰ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰: لیگ جهانی پریمیر در رباط مراکش ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰: لیگ جهانی رده‌های پایه در قبرس ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰: رقابت‌های قهرمانی اروپا رده بزرگسالان در گوتنبرگ سوئد ۶ تا ۸ خرداد ۱۴۰۰: رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان امریکا کوراسائو ۲۱ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۰: رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در پاریس فرانسه ۷ تا ۱۰ تیر ۱۴۰۰: کمپ فدراسیون جهانی در رده‌های پایه در کرواسی ۲ تا ۱۳ تیر ۱۴۰۰: لیگ جهانی رده‌های پایه در پرچ کرواسی ۱۴ تا ۱۶ مرداد ۱۴۰۰: بازی‌های المپیک توکیو ۳ تا ۵ شهریور ۱۴۰۰: رقابت‌های قهرمانی آمریکا رده‌های پایه در اورلاندو امریکا ۵ تا ۷ شهریور: رقابت‌های قهرمانی جوانان و بزرگسالان آفریقا در مصر ۱۲ تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۰: لیگ جهانی پریمیر در تاشکند ازبکستان (تاشکند) ۱۰ شهریور تا ۱۰ مهر (سپتامبر): رقابت‌های قهرمانی اقیانوسیه رده بزرگسالان در سیدنی استرالیا ۲۶ تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۰: لیگ جهانی رده‌های سنی پایه در استامبول ترکیه ۹ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰: لیگ جهانی پریمیر در مسکو روسیه ۲۵ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰: رقابت‌های قهرمانی جهان در دوبی امارات ۱۸ تا ۲۱ آذر ۱۴۰۰: لیگ‌های جهانی رده‌های سنی پایه در ونیز ایتالیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته فدراسیون جهانی کاراته رقابت های قهرمانی فدراسیون جهانی رده های پایه جهانی رده پیش نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) آقایان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران به مدت پنج روز برگزار شد.

این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان با حضور بیش از ۴ هزار و ۲۸۰ ورزشکار انجام شد.

در پایان این رقابت ها، در رده سنی جوانان و در وزن ۵۵- کیلوگرم آرشام ابراهیمی به مقام سوم دست یافت.

در وزن ۶۱- کیلوگرم نیز ابوالفضل همدم جو بر سکوی نخست ایستاد.

مسابقات بانوان نیز از شنبه یک اردیبهشت آغاز می شود و تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کاراته کای قمی بر سکوی سوم ایستاد
  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته