Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کیوان مرادیان عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در دیدار از مرکز پایش صنعت برق در محل شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران افزود: صنعت برق امروزه یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های بشری بوده و هر کشوری که از برق مطمئن و پایدار برخودار است ، رتبه بالای پیشرفتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان گفت: برق زیر ساخت اصلی ارتقای کیفیت خدمات است ضمن آنکه خود خدمت سهل و آسان است که راحتی را برای زندگی افراد فراهم می‌کند.

عضو کمیسیون مجلس ادامه داد: ناگزیر به توجه ویژه به این صنعت هستیم تا بتوانیم بهتر و راحت‌تر خدمات مورد نیاز مردم را فراهم کنیم.

وی افزود: براین اساس تلاش می‌شود تا نظر اعضای کمیسیون انرژی مجلس را به این صنعت جلب کنیم و یک اجماع همگانی برای حمایت بیشتر از این صنعت در صحن مجلس ایجاد شود.

تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس از مرکز پایش صنعت برق دیدار کرده و از نزدیک در جریان چگونگی عملکرد این مرکز، شاخص‌ها و محور‌های پایش شرکت‌های برق، مدیریت بار شیکه، نحوه همکاری مشترکان در کاهش پیک، توسعه شبکه و... قرار گرفتند.

همچنین در این دیدار در خصوص راهکار‌های اصلاح اقتصاد صنعت برق، تامین مالی اصلاح شبکه‌های فرسوده و... بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت برق توزیع برق کمیسیون انرژی مجلس صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است