Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:06:36 GMT

کنکور در زمان مقرر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۳۵۴

کنکور در زمان مقرر برگزار می‌شود

وزیر بهداشت از برگزاری کنکور در زمان مقرر خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید نمکی وزیر بهداشت پس از جلسه بررسی برگزاری کنکور، اظهار داشت: در جلسه امروز قرار شد زیر نظر کمیته ای متشکل از روسای دو کمیسیون مجلس و تعدادی از نمایندگان منتخب این کمیسیون ها و تعدادی از کارکنان وزارت بهداشت، وزارت علوم رعایت پروتکل های بهداشتی سختگیرانه تر از کنکور دکترا اجرا  و در سه مرحله انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد...

R1542/P/S1,1412/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است ۲ شروط ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری کنکور به روایت یک نماینده مجلس ۳ سوءاستفاده بانک‌ها از عدم نظارت بانک مرکزی در پرداخت وام ازدواج ۴ قانع نشدن نمایندگان مجلس از توضیحات دو وزیر درباره برگزار نشدن کنکور ۵ امروز؛نشست مشترک مجلس و دولت درباره برگزاری کنکور ۹۹ ۶ طرح دو فوریتی مجلس برای تعویق کنکور سراسری متوقف شد ۷ وزیر علوم: تصمیم‌گیری درباره برگزاری کنکور فردا مشخص می‌شود ۸ گزارش وزیر علوم به رهبر انقلاب درباره دانشگاه‌ها مهمترین اخبار سیاسی تصمیم جدید هیئت‌رئیسه مجلس برای ساماندهی گروه‌های دوستی پارلمانی گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ علت اصلی حادثه کلینیک سینا اطهر مشخص شد دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است مهمترین اخبار تسنیم بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ وزیر بهداشت: خرافه و شارلاتانیزم را از طب سنتی جدا کنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله گزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح موادی از لایحه تجارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  خانه ملت، مجلس ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت را از ماده ۵۶۱ تا ۸۱۶ برطرف کرد.   بر اساس این گزارش ۴۰ ماده ابتدایی مواد مصوب شده در صحن امروز در جلسه پیشین مجلس قرائت شده بود که در ابتدای جلسه رأی گیری شد سپس مواد ۶۰۱ به بعد به ترتیب مورد بررسی قرار گرفته که با تذکر دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان سایر مواد لایحه تجارت به صورت فصل به فصل بررسی و نهایتا مصوب شد.   لازم به ذکر است؛ محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس در تذکری به هیات رئیسه روش رأی گیری در صحن را خلاف آئین نامه دانست که رئیس مجلس در پاسخ به وی با اشاره به رأی نمایندگان مجلس برای صرفه جویی در زمان عنوان کرد: خود بنده با این نوع رأی گیری مخالف بودم و رأی مخالف نیز دادم، اما ۷۱ درصد نمایندگان برای صرفه جویی در زمان به این روش رأی دادند ضمن اینکه طرح‌ها و لوایح مهمی در دستورکار مجلس است که باید به تصویب برسد، همین لایحه نیز نقش مهمی در اقتصاد کشور می‌تواند ایفا کند. ضمن اینکه در حوزه محتوا هیچ تغییری در متن رخ نمی‌دهد و محتوا تغییری نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت