Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

احمد نادری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز با موضوع برگزاری آزمون‌های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد که با حضور وزرای بهداشت، علوم و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد، اظهار داشت:‌ در این جلسه بعد از بحث و تبادل‌نظر طولانی اعضای این نشست مقرر شد آزمون‌های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد در موعد مقرر و با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه بهداشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری گفت: این نشست در ادامه نشست روز گذشته کمیسیون آموزش که وزرای بهداشت، علوم و ورزش و رئیس سازمان سنجش برگزار شده بود مقرر شد که تعیین تکلیف نهایی برگزاری آزمون در نشست عصر امروز و در محل دفتر وزیر بهداشت تعیین شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست علاوه بر سعید نمکی وزیر بهداشت و منصور غلامی وزیر علوم و خدایی رئیس سازمان سنجش، تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله منادی رئیس کمیسیون آموزش، شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت، ویس کرمی، وحیدی، سنگدوینی و قاضی‌زاده از اعضای کمیسیون آموزش، بهداشت و فرهنگی مجلس حضور داشتند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله شهریاری، سنگدوینی و من موافق تعویق برگزاری کنکور آزمون سراسری بودیم. 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آزمون های کنکور سراسری کمیسیون آموزش مجلس احمد نادری صراط کمیسیون آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکوری

رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسری پرداخت و گفت که بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا فراجا اظهار کرد: با توجه به حساسیت مربوط به ایام کنکور و پیرو مجموعه اقدامات سال گذشته از ابتدای سال جاری پلیس فتا فراجا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی کلیه رده‌های پلیس سایبری در سراسر کشور در زمینه ارتقاء امنیت آزمون های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت 1403 اقدام کرده است.

وی ادامه داد : با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصدهای تخصصی بالغ بر 300 نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد 80 مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد 20 نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات، کانال و اکانت که مدعی فروش و واگذاری سوالات کنکور سراسری سال 1403 با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب افزار بوده‌اند دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی پرونده‌شان به مرجع قضایی ارجاع شده است.

مجید با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در این رابطه در حال اجرا است، افزود : برابر رصدهای صورت گرفته و تحلیل روش های کلاهبرداری افراد مذکور مشخص شده است دریافت رمز ارز و مسکوکات طلا و سکه نیز یکی از روش های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است. تا کنون در این رابطه بالغ بر 60 میلیارد ریال معادل رمز ارز و تعداد 50 قطعه انواع سکه طلا از این افراد کلاهبردار، کشف و ضبط شده است.

داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند

وی با اشاره صریح به این موضوع که تا کنون هیچگونه نمونه سوال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری کشف نشده است، گفت: یکی از شگردهای این افراد واگذاری نمونه سوالات ادوار گذشته است.

رئیس پلیس فتای فراجا خاطرنشان کرد : این افراد کلاهبردار در بسیاری از موارد پس از دریافت وجوهات از پاسخگویی به متقاضیان و مالباختگان امتناع می‌کنند،  لذا هموطنان گرامی ضمن حفظ هوشیاری به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکوری
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • زمان دریافت کارت کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور
  • زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ + زمان دریافت، محل برگزاری sanjesh.org