Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پارادوکس مدیریتی در حوزه آموزش وجود دارد، گفت: باید در برنامه‌ریزی‌ها از موازی‌کاری پرهیز کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: جدیدا به این تفکر رسیده‌ایم که اگر مسائل فنی و حرفه ای و کاردانش نباشد، کا رآفرینی ایجاد نخواهد شد و جوانان نمی‌توانند برای مشکل خود راه‌حل پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احداث 30 درصد فضاهای آموزشی کشور توسط خیرین/ 3.5 میلیون دانش‌آموز به "شاد" دسترسی ندارنداستاندار چهارمحال و بختیاری: نظارت بر اصناف، ادارات و مراسمات تشدید شوداعلام آمادگی همکاری بین چهارمحال و بختیاری و وین در حوزه‌های صنعت، تکنولوژی و دانش

وی افزود: اگر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از ابتدا حتی از دوران راهنمایی آغاز شود، بسیاری از جوانان شغل مناسب خود را پیدا می‌کنند، مشکل این است که تنها آموزش داده شده است، به نوعی می‌توان گفت یکی از مشکلات جامعه ما، از قبل نوع آموزش‌ها است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر تهاتر، مشارکت بخش خصوصی، همکاری با صنایع بزرگ و برخی دستگاه‌های دولتی برای تجهیز یا احداث هنرستان به صورت انتفاعی یا مشارکتی تاکید کرد.

وی ادامه داد: باید رسانه‌ها برای تبیین، معرفی موضوع و جذب دانش‌آموز و سرمایه‌گذار کمک‌های لازم را انجام دهند.

عباسی با بیان اینکه در کشور به ویژه حوزه آموزشی، پارادوکس مدیریتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید در برنامه‌ریزی‌ها از موازی‌کاری پرهیز کرد، زیرا فشارهای جانبی و سیاست‌گذاری‌های نادرست موجب شده افراد از مسیر خود منحرف شوند.

انتهای پیام/7540/ ت

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری پروژه‌های قابل واگذاری را به بخش خصوصی واگذار کنند ۵۱۳ میلیارد ریال اعتبار به تکمیل ۸ طرح گردشگری چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد ۳۵۱ معلم جذب مدارس استان چهارمحال و بختیاری شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری پروژه‌های قابل واگذاری را به بخش خصوصی واگذار کنند ۵۱۳ میلیارد ریال اعتبار به تکمیل ۸ طرح گردشگری چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد ۳۵۱ معلم جذب مدارس استان چهارمحال و بختیاری شدند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند ۳ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۴ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۵ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۶ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۷ آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند ۸ نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد مهمترین اخبار استانها وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بود نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد مهمترین اخبار تسنیم بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ سفیر ایران در چین: پتانسیل فراوانی برای همکاری با چین در حوزه هوافضا وجود دارد لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح به صورت در چهارمحال و بختیاری با  هدف ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شد.
افشین امیریان افزود: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری