Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@23:39:50 GMT

اتمام عملیات اطفای حریق لنج تجاری در اسکله بهمن قشم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۷۵۱

اتمام عملیات اطفای حریق لنج تجاری در اسکله بهمن قشم

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، «علی اشتری» گفت: یک فروند لنج تجاری از جنس چوب که به دلایل نامعلوم ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۱۳مرداد در بندر گاه بهمن جزیره قشم دچار آتش سوزی شده بود با تلاش ۴ ساعته گرو‌های امداد و نجات بطور کامل اطفا شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بیان داشت: در این عملیات که حدود ۴ ساعت بطول انجامید تیم‌های امدادی و اطفای حریق از دریایی و خشکی به انجام عملیات اطفا پرداخته و پس از تلاش فراوان موفق به اطفاء کامل حریق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اشتری جداسازی شناور حادثه دیده و انتقال به مکان امن به منظور جلوگیری از سرایت به شناور‌های پیرامونی، انتقال کالا‌های موجود در شناور به محل از پیش تعیین شده در بندر با نظارت گمرک منطقه آزاد قشم، جدا سازی کالا‌های مشتعل و خطرناک از دیگر کالا‌ها و انجام عملیات اطفاء توسط تیم‌های امداد و نجات حاضر در منطقه را از اقدامات مهم صورت گرفته عنوان کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان جهت تعیین میزان خسارت و علل و عوامل بروز حادثه در محل حضور دارند اظهارداشت: حادثه مذکور خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و جرحی در برنداشته است.

شایان ذکراست؛ در عملیات اطفای شناور تجاری بندرگاه بهمن تیم‌های امدادی و اطفای حریق متشکل از یک فروند یدکش تحت عنوان خلیج فارس و شناور ناجی ۱۵ متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی همچنین گروه‌هایی از مرکز آتش نشانی، گمرک، شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد قشم به همراه یدک کش همیار پیلاری، شناور آذرخش، آتش نشانی شهر درگهان و چند فروند شناور همیار ناجی مشارکت داشتند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اطفای حریق پارسی خبر جزیره قشم حریق لنج بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق

فرماندار دره‌شهر گفت: دهیاری‌های دره شهر باید به تجهیزات اطفای حریق مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه کمیته اطفای حریق شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و با حضور بخشدار مرکزی، مسئولان منابع طبیعی و دهیاران بخش مرکزی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در محل فرمانداری شهرستان دره شهر برگزار شد.

هوشنگ طاهری، فرماندار دره‌شهر در این جلسه تجهیز دهیاری‌ها به ملزومات اطفای حریق را برای کنترل آتش‌سوزی‌های احتمالی مراتع و مزارع خواستار شد.

وی با اشاره به بارندگی‌های سال زراعی جاری، افزود: شدت بارندگی‌ها در سال جاری موجب پوشش گیاهی مناسب در منطقه شده است و شرایط آب و هوایی احتمال وقوع حریق را افزایش می‌دهد.

فرماندار دره‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و پراکندگی عرصه‌های منابع طبیعی، امکانات شهرستان پاسخگو نیست و مسئولان استانی باید در راستای تجهیز اداره منابع طبیعی شهرستان چه از لحاظ وسایل نقلیه موتوری و چه امکانات اطفای حریق، اهتمام لازم را به کار گیرند.

کد خبر 747132

دیگر خبرها

  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • فیلم/ آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)