Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@21:08:50 GMT

مشروح 20، دوشنبه 13 مرداد 99

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۸۴۰

درخواست وزیر کشور از رسانه ها درباره شفاف سازی ادعاها تحریف شده سند راهبردی ایران و چین از عناوین مهم بخش خبر 20 است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  قصه تامل برانگیز کارخانه قدیمی هفت تپه، آمار بالای قربانیان روزانه کرونا در کشور، رصد اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در ادارات و بانک ها، چهاردهمین جلسه دادگاه پتروشیمی را در این بخش ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مشروح 20 ، وزیر کشور ، کرونا ، دادگاه ، شیوه نامه بهداشتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 20 وزیر کشور کرونا دادگاه شیوه نامه بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دوشنبه شب اسرائیل به ایران لغو شد

اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی نوشت که (رژیم) اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند. این منبع در ادامه افزود: حمله دوشنبه شب اسرائیل به ایران «به دلایل عملیاتی» لغو شد.

به گزارش انتخاب، در پی پاسخ نظامی ایران یک رسانه اعلام کرد که (رژیم) اسرائیل در نظر داشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند.

اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی نوشت که (رژیم) اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند.

این منبع در ادامه افزود: حمله دوشنبه شب (رژیم) اسرائیل به ایران «به دلایل عملیاتی» لغو شد.

بلومبرگ: کشور‌های گروه ۷ در حال بررسی اعمال تحریم‌هایی علیه شرکت هواپیمایی ایران (ایران ایر) هستند.

همچنین بلومبرگ از قول منابع آگاه اعلام کرد: کشور‌های گروه ۷، در واکنش به حمله ایران به (رژیم) اسرائیل، در حال بررسی اعمال تحریم‌هایی علیه شرکت هواپیمایی ایران (ایران ایر) هستند.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل نیز نوشت: خاخام‌های ارشد به رئیس حزب «شاس» هشدار دادند که حمله به ایران برای اسرائیل خطرناک است.

این منبع افزود: آریه درعی، عضو ناظر شورای جنگ و رهبر حزب شاس، مخالفت قاطع خود را با حمله به ایران اعلام کرد.

گفتنی است که حزب شاس، ۱۱ کرسی از ۱۲۰ کرسی کنست را در اختیار دارد.

ایران روز شنبه در انتقامی قانونی برای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه که طی آن تعدادی از مستشاران عالی رتبه ایران به شهادت رسیدند، بیش از ۳۰۰ پهپاد، موشک بالستیک و کروز به سمت اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

عملیات «وعده صادق» علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • تمام ایده‌های دانش‌بنیانی قدرت تولید انبوه را دارند؟
  • السودانی:لزوم توقف فوری جنگ غزه/ اردوغان دوشنبه در عراق است
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • بسته دو ؛ مشروح فعالیت‌های وزرا در استان سمنان
  • حمله دوشنبه شب اسرائیل به ایران لغو شد
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد