Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ به انتقاد از سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه دورتموند پرداخت.

اولی هونس در یک مصاحبه جنجالی به انتقاد از سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه دورتموند پرداخت و اذعان می کند که قدرت مالی دورتموند بسیار ضعیف تر از بایرن مونیخ است.

به گزارش طرفداری و به نقل از FAZ، اولی هونس معتقد است که سران دورتموند با بازیکنان با استعداد خود مانند یک کالا رفتار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

هنگامی که دورتموند بازیکن با استعدادی را جذب کند و آن بازیکن به خوبی بازی کند، چند ماه بعد می توانید از خود باشگاه یا از پیرامون باشگاه بشنوید که این بازیکن قرار است به فروش برسد. چطور یک بازیکن می تواند فرض کند که بخشی از DNA باشگاه است درحالی که خودش را در نظر سران باشگاه مانند کالایی برای فروش می داند؟ به عنوان مثال، لواندوفسکی حدود دو سال قبل مقابل من نشست و گفت: "آقای هونس، شما باید با آقای زهوی (پیرامون تمدید قرارداد) صحبت کنید، او مدیر برنامه جدید من است." و من هم گفتم: "بله حتما، 3 سپتامبر (پس از پایان نقل وانتقالات) او را ملاقات خواهم کرد." آن ها (دورتموند) در زمینه جذب اسپانسر مالی حتی نزدیک ما نیز نیستند و با فروش بازیکنان خود سعی می کنند تا ضعف مالی خود را جبران کنند. در مورد سانچو نیز باید بگویم که همه توافقات میان ما و او انجام شده بود اما در آخرین لحظه، سانچو تصمیم گرفت تا به دورتموند برود.

در ادامه هونس راجع به انتقال کای هاورتس به بایرن مونیخ گفت: 

همه ما می دانیم که او بازیکن بسیار بسیار خوبی است. با این حال، من نمی توانم تصور کنم که در هنگام بحران شیوع ویروس کرونا، پس از انجام یک انتقال 50 میلیون یورویی، یک انتقال 70 یا 80 میلیون یورویی آن هم بدون فروش هیچ بازیکنی انجام شود. من مطمئن هستم که امسال پس از لروی سانه، ما هیچ انتقال بزرگی دیگر نخواهیم داشت.

 پس از اظهارات هونس، میشائیل تسورک، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند با انتشار بیانیه ای نسبت به صحبت های هونس واکنش نشان داد و این صحبت ها را بسیار متکبرانه و کاملا اشتباه دانست. در ادامه تسورک اذعان می کند که دورتموند از ابتدا در رقابت برای جذب سانچو نسبت به بایرن مونیخ پیشی گرفته بود و سران بایرن مونیخ قصد داشتند تا با ارائه پیشنهادی با مبلغ بیشتر، سانچو را جذب کنند. در ادامه نشریه بیلد نیز ادعا می کند که سران بایرن مونیخ از این مصاحبه هونس تعجب کرده اند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه دورتموند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود

مجسمه اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ در محوطه بیرونی ورزشگاه آلیانتس آره‌نا نصب خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد مجسمه‌ای برای یادبود فرانتس بکن‌باوئر که در تاریخ 18 دی سال گذشته  پس از تحمل دوره‌ای از بیماری، در سن 78 سالگی درگذشت، در محوطه بیرونی ورزشگاه خانگی خود یعنی آلیانتس آره‌نا نصب کند. بر اساس گزارش رسانه‌های نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ؛ این باشگاه قصد دارد مجسمه‌‌ بکن‌باوئر را از آلیاژ برنز و در ابعاد 1.5 برابری اندازه واقعی او را بسازد و کنار مجسمه گرد مولر در محوطه بیرونی ورزشگاه آلیانتس آره‌نا قرار دهد. انتظار می‌رود اجرای این پروژه حدود 1.5 سال طول بکشد و هواداران بایرن، اعضای باشگاه و کانون هواداران نیز می‌توانند با کمک‌های نقدی خود در ساخت و اجرای این پروژه سهیم باشند.

بکن‌باوئر که در دوران بازیگری‌اش برای تیم‌های بایرن مونیخ، نیویورک کاسموس و هامبورگ بازی کرد، بین سال‌های 1965 تا 1977 در 103 بازی برای تیم ملی فوتبال آلمان غربی به میدان رفت و به‌ عنوان یک مدافع 14 گل نیز به ثمر رساند. او همچنین سابقه سرمربیگری تیم آلمان غربی و بایرن مونیخ را نیز در کارنامه‌اش دارد. بکن‌باوئر به‌عنوان بازیکن با بایرن مونیخ 14 عنوان قهرمانی به دست آورد از جمله چهار قهرمانی در بوندس‌لیگا و سه قهرمانی در جام یوفا. او که با لقب «قیصر» شناخته می‌شد با تیم ملی آلمان غربی هم فاتح جام جهانی 1974 و جام ملت‌های اروپا 1972 شد. اسطوره فوتبال آلمان در سال‌های 1972 و 1976 توپ طلای «فرانس فوتبال» را از آن خود کرد.

همه چیز درباره آینده نیمکت مربیگری بایرن مونیخ

در تصویر زیر مجسمه گرد مولر اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ دیده می‌شود که در محوطه بیرونی ورزشگاه آلیانتس آره‌نا نصب شده است. او در تاریخ 24 مرداد 1400 در سن 75 سالگی درگذشت. مولر که به او لقب «بمب‌افکن» داده بودند، بین سال‌های 1964 تا 1979 در عضویت باشگاه بایرن مونیخ بود و در 607 بازی رسمی برای سرخپوشان مونیخی موفق به ثمر رساندن 566 گل شد. او همچنین در 62 بازی برای تیم ملی آلمان غربی موفق به ثمر رساندن 68 گل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود