Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزارش سالیانه‌ای که «متانیاهو انجلمان» ناظر صهیونیستی به «یاریو لیوین» رئیس کنیست این رژیم ارائه کرده است: ۲۸ درصد از اسرائیلی‌ها در برابر حملات موشکی هیچ پناهگاه مناسبی ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، طبق گزارش سالیانه‌ای که «نتانیاهو انجلمان» ناظر صهیونیستی به «یاریو لیوین» رئیس کنست این رژیم ارائه کرده است: ۲۸ درصد از اسرائیلی‌ها در برابر حملات موشکی هیچ پناهگاه مناسبی ندارند و طرح‌ها برای تخلیه افراد از خط رویارویی و شهر‌های بزرگ بی سرانجام و ناموفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش المیادین، بر اساس این گزارش؛ ۲۸ درصد از ساکنان اراضی اشغالی یعنی معادل ۲.۶ میلیون نفر پناهگاه مناسبی در نزدیکی محل سکونت خود که هنگام حملات موشکی به آن پناه ببرند، ندارند.

طبق این گزارش؛ تأسیسات حساس در معرض تهدید هوایی گسترده مانند موشک‌ها و موشک‌های مسیر منحنی قرار دارند، جایی که تعداد این تهدیدات هوایی دشمن در سال ۲۰۲۰ به چند صد‌ها هزار می‌رسد.

در این گزارش به ضعف مراکز امنیتی این رژیم در حفاظت از مراکز زیرساختی حساس و اینکه راهکاری در این زمینه در نظر گرفته نشده، اذعان شده است.

بر اساس گزارش مذکور؛ فقط به تنهایی ۲۱ هزار موشک و راکت از غزه در فاصله سپتامبر ۲۰۰۰ تا سپتامبر ۲۰۱۹ به این رژیم شلیک شده است.

در این گزارش صهیونیست‌ها، از تداخل امور میان مراکز و نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی خبر داده شده است و اینکه طرح تخلیه ساکنان از خط رویارویی، بر اساس پایه‌های نادرست استوار شده است که اجرایی کردن آن‌ها بسیار سخت خواهد بود.

طبق این گزارش؛ طرح جایگزین کنونی هم به تخلیه شهرک‌ها در مرز شمالی نمی‌پردازد و همچنین طرح تخلیه شهر‌های بزرگ مانند کریات شمونا و سدیروت هم کامل نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسراییل نابودی اسراییل اراضی اشغالی کنست حملات موشکی ۲۸ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیاهو برای هیچ؛ آمریکا گردان اسرائیلی را تحریم نمی‌کند

طبق گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، آمریکا پس از فشار اسرائیل از تصمیم خود برای اعمال تحریم علیه گردان «نتزاه یهودا» عقب نشینی کرد.

به گزارش مشرق، با گذشت چند روز از جنجال‌ها درباره برنامه آمریکا برای تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی، دو مقام اسرائیلی گفتند که این کار منتفی شد.

این دو مقام به روزنامه یدیعوت آحارونوت گفتند که آمریکا گردان نتزاه یهودا را تحریم نخواهد کرد. به گفته آنها، پس از فشار همه طیف‌های سیاسی در اسرائیل، آمریکا تصمیم گرفته که این گردان را تحریم نکند.

پیش‌از این، وبگاه «آکسیوس» به نقل از سه منبع آمریکایی آگاه گزارش کرد که وزیر خارجه آنتونی بلینکن ظرف چند روز آینده، تحریم‌هایی را علیه این گردان «به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری» اعلام می‌کند.

به دنبال انتشار این خبر، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین رهبر اپوزیسیون این رژیم یائیر لاپید به صورت جداگانه با این اقدام احتمالی مخالفت کردند.

طبق قانون ۱۹۹۷ به نوشته «پاتریک لیهی»، ارسال کمک‌های خارجی آمریکا و برنامه‌های آموزشی وزارت دفاع ایالات متحده در اختیار یگان‌های امنیتی،‌نظامی و پلیسی که مرتکب نقض حقوق بشر می‌شوند، قرار نمی‌گیرد.

نتزاه یهودا بعنوان یک یگان ویژه از سربازان افراطی یهودی تشکیل شد که همگی اعضای آن را مردان تشکیل می‌دهند. نظامیان این گردان علیه غیرنظامیان فلسطینی درکرانه باختری مرتکب خشونت می‌شوند.

نتانیاهو گفته بود که با چنین تصمیمی مبارزه خواهد کرد و لاپید اعمال تحریم آمریکا علیه این گردان را «اشتباه» خواند و گفت که این رژیم «باید اقدام و آن را لغو کند».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • هیاهو برای هیچ؛ آمریکا گردان اسرائیلی را تحریم نمی‌کند
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی