Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوش اقبال گفت: پلیس به عنوان حافظ امنیت، نیرویی مردمی و مورد حمایت آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، حسین خوش اقبال امروز(13مرداد) در بازدید از بخش‌های مختلف معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات ماموران این نیرو اظهار داشت: پلیس ایران نیرویی مردمی است و این از برکات نظام مقدس اسلامی است که پلیس آن به عنوان حافظ امنیت، نیرویی مردمی و مورد حمایت آحاد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:امنیت بستر ساز توسعه در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه است.

وی در ادامه  با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی متولی برقراری نظم و امنیت در جامعه و در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد،تصریح کرد: ماموریت‌های گسترده و متنوع نیروی انتظامی موجب شده که امروز پلیس به عنوان نیرویی کارآمد و تاثیرگذار در مراحل زندگی شهروندان ایفای نقش کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: ورود نیروی انتظامی به رویکرد پیشگیرانه و جامعه محور نشان از هوشمندی این نیرو در جامعه است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش اساسی و کارشناسانه دارد و با راه اندازی مراکز مشاوره تلاش می‌کند از بروز بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

خوش اقبال افزود: رمز موفقیت پلیس بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در تامین امنیت است و در سایه تلاش‌های خستگی ناپذیر و دلسوزانه این نیرو است که مردم پلیس را امین خود دانسته و به آن اعتماد دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان نیز با تاکید بر اولویت بخشی جرایم و آسیب‌های اجتماعی در استان، خواستار وحدت رویه و تلاش جهادی همه سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

سرهنگ رسول برزویی افزود: امروز نیروی انتظامی در کنار اقدامات مقابله‌ای در زمینه اقدامات پیشگیرانه، فعالیت‌های گسترده‌ای را در دستور کار قرار داده و با تشکیل معاونت اجتماعی به صورت هدایت شده در این راستا تلاش می‌کند.

وی اظهار داشت: هدف آگاهی بخشی به شهروندان و ارتقا سطح آگاهی‌های عمومی است که در نهایت منجر به کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد:با کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی، نیروی انتظامی فرصت بیشتری در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به مردم خواهد داشت که در صورت تحقق این هدف، شاهد جلب بیش از پیش مشارکت‌های مردمی در تامین امنیت خواهیم بود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان هم با بیان اینکه وظیفه اصلی پلیس تامین امنیت است، افزود: تامین این نیاز موجب اعتماد هر چه بیشتر شهروندان به پلیس و مشارکت آنان در برقراری امنیت می‌شود.

سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان اظهار داشت: پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع جرایم در ماموریت‌های نیروی انتظامی در اولویت است برای رسیدن به اولویت ناجا در این زمینه بهره‌گیری از ظرفیت همه سازمان ها و دستگاه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان ضروری است.

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیرویی مردمی حافظ امنیت پلیس جرایم و آسیب های اجتماعی انتظامی کردستان نیروی انتظامی نیرویی مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی در سطح استان به مدت ۲۴ ساعت به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح با گشت زنی‌های هدفمند و با اقدامات پلیسی ۵۰ سارق دستگیر شدند که به ۷۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و چهار متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب و پنج نفر از اراذل و اوباش، گفت: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

کد خبر 6083884

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • برخورد با کشف حجاب درجامعه یک مطالبه مردمی است
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب