Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رسانه‌ها فیلمی از اقدام سربازان ارتش کره شمالی برای نصب یک فنس و حصار مرزی جدید در مرز با چین منتشر کردند.

به گزارش «دیلی ان‌کِی»، به دنبال هشدار اخیر مقام‌های کره شمالی درباره شیوع ویروس کرونا، سربازان این کشور در نزدیکی منطقه مرزی «هیسان» واقع در مرز چین یک فنس جدید ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این رسانه، این اقدام نظامیان کره شمالی به منظور تقویت تلاش‌ها در زمینه کنترل مرز برای ممانعت از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت.

یک منبع خبری استان «یانگ گانگ» کره شمالی به دیلی ان‌کِی گفت: «اگرچه مقام‌ها اقدامات قاطعی برای بستن مرز به خاطر ویروس (کرونا) انجام داده‌اند اما تلاش‌ها برای عبور غیرقانونی از مرز ادامه دارد. نصب سیم های خاردار جدید برای مقابله با این رفتارها بوده و از ابتدای ماه جولای تاکنون ادامه دارد».

طبق گزارش‌ها، کره شمالی در ماه ژانویه ۲۰۲۰ به منظور مقابله با ورود ویروس کرونا مرز خود با چین را بسته بود.

دیلی ان کی گزارش داد، کره شمالی شروع به نصب کردن حصارها و فنس‌های فلزی در گذرگاه‌های رودخانه و مناطقی که اغلب عبور و مرور غیرقانونی و قاچاقی انجام می‌شود، کرده است.

به گفته یک منبع مطلع، برخی ساکنان منطقه مرزی کره شمالی با چین برای تامین مایحتاج زندگی خودشان به صورت قاچاقی از مرز عبور کرده و خودشان را به چین می‌رسانند و این موضوع نگرانی مقام‌های این کشور درباره مبارزه با کرونا را تشدید کرده است.

کد خبر 536982 برچسب‌ها چین کره شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: چین کره شمالی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های کره شمالی گزارش دادند که یک هیات بلندپایه دیپلماتیک کره شمالی برای اولین بار پس از پاندمی کرونا به ایران سفر کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گزارش داد: خبرگزاری رسمی کره شمالی، امروز(چهارشنبه) اعلام کرد که هیات پیونگ‌یانگ به ریاست «یون جونگ هو» وزیر روابط اقتصادی خارجی کره شمالی، روز سه‌شنبه عازم ایران شد. این رسانه جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

آخرین باری که مقامات ارشد کره شمالی به ایران سفر کردند، اوت ۲۰۱۹ بود که در آن،‌ هیاتی به ریاست نائب‌رییس پارلمان کره جنوبی، سفری یک‌هفته‌ای به ایران داشت. دو کشور تا پیش از بسته شدن مرزهای کره شمالی، روابط دیپلماتیک فعالانه‌ای داشتند.

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در تلاش است ارتباط خود با کشورهای رقیب آمریکا را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم