Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از اختصاص ۱۰ میلیارد به استان در حوزه پروژه‌های روستایی جهش تولید خبر داد.

دکتر حسن‌پور در جلسه قرارگاه جهش تولید و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی که امروز ۱۳ مردادماه در سالن جلسات استانداری به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف قرارگاه جهش تولید و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی با دستور استاندار لرستان جلسات مستمری برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری و تعامل با بسیج سازندگی، تصریح کرد: بر اساس جمع‌بندی جلسات کارشناسی ما می‌توانیم در حوزه‌های مختلف با بسیج سازندگی همکاری لازم را داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان این‌که در حوزه پروژه‌های محرومیت‌زدایی روستایی جهش تولید به استان لرستان ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است، ادامه داد: این رقم در دیگر استان‌های کشور در حدود ۲ میلیارد تومان بوده است.

حسن‌پور با اشاره به این‌که خوشبختانه در لرستان مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی ۵۹۹ روستا انجام شده است، اضافه کرد: این‌ها مطالعات مدونی است که بر اساس ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به چگونگی انجام مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغال روستایی، بیان کرد: این طرح با توجه به ظرفیت روستاها و دهستان‌های کنار هم استعداد و ظرفیت‌های بومی، اقتصادی و اجتماعی و هم‌چنین با توجه به شاخص‌هایی همچون جمعیت، نرخ بیکاری، توان صادرات کالا، خدمات و یا این‌که طرح هادی در آن‌ها انجام شده و یا این‌که روستاهای هدف گردشگری هستند یا نه صورت گرفته است.

حسن‌پور ادامه داد: اگر بسیج سازندگی نیز همکاری متقابل با ما داشته باشد می‌توانیم برای این تعداد از روستاها علاوه بر حمایت از پروژه‌های اقتصادی، زیرساخت‌های مناسبی را فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برنامه ششم توسعه بسيج سازندگي استاندار لرستان جهش تولید بسیج سازندگی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان

تین نیوز

 معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مصطفی ملکی صادقی اظهار کرد: با هدف توسعه راههای روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در محورهای روستایی، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های  روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است.

ملکی صادقی به اعتبار هزینه شده در آسفالت راههای روستایی اشاره کرد و افزود: ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی عنوان کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی ۲۰ روستا در سطح استان از نعمت آسفالت بهرمند شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند