Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه در دفع حمله سنگین گروه تروریستی الترکستانی به حومه لاذقیه خبر دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری العهد به نقل از رسانه های سوری گزارش داد محورهای حومه شمالی لاذقیه امروز شاهد درگیری شدید میان یگانهای ارتش سوریه و گروه تروریستی موسوم به الحزب الاسلامی الترکستانی بود که تلفاتی در صفوف این گروه تکفیری به جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع میدانی گفت گروههای مسلح وابسته به الحزب الاسلامی الترکستانی تروریستی برای نفوذ از طریق کوه حسن الراعی-محور الحداده به سمت مواضع ارتش سوریه در منطقه با سوء استفاده از ماهیت کوهستانی و صعب العبور و درختان فراوان تلاش کردند.

بیشتر بخوانید:

نقشه اردوغان برای فرار از شکست در سوریه چیست؟ + نقشه میدانی و عکس

این منبع افزود یگانهای ارتش سوریه توانستند با زیر نظر گرفتن گروههای نفوذی با آتش مناسب با آنها مقابله کنند به طوری که درگیری های سنگینی میان دو طرف رخ داد که به هلاکت و زخمی شدن شماری از تروریستها منجر شد، همزمان، مواضع تروریستها در این منطقه هدف حملات توپخانه ای قرار گرفت و جنگنده های ارتش هم خطوط کمک رسانی به تروریستها و مواضع آنها در منطقه جبل الاکراد را بمباران کردند.

این منبع خاطر نشان کرد یکی از نیروهای ارتش در این درگیری ها کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند و حملات هوایی و توپخانه ای به مواضع تروریستها همچنان ادامه دارد.

به گفته این منبع، نقشه میدانی هیچ تغییری نکرده است(ارتش همچنان کنترل اوضاع و مناطق را در اختیار دارد و تروریستها هیچ موفقیتی کسب نکرده اند)

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین ارتش سوریه پایگاه خبری العهد صعب العبور تحولات منطقه لاذقیه نیروهای ارتش سوریه تحولات سوریه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع نظامی سوری در این باره به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: ساعت ۲:۵۵ دقیقه بامداد امروز جمعه ارتش رژیم صهیونیستی یک حمله موشکی از شمال فلسطین اشغالی به سوی اراضی جنوب سوریه داشت که طی آن تاسیسات پدافند هوایی سوریه هدف قرار گرفت و این حمله خسارات جانی در پی نداشت.

برخی منابع نیز اعلام کردند که این حمله سکوهای پدافند هوایی ارتش سوریه در استان مرزی درعا را هدف قرار داده است.

کد خبر 6082321 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع سوریه از حمله اسرائیل به جنوب این کشور خبر داد
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • ارتش در حالت آماده باش /بالگردها و خودروهای سنگین راهی سیستان و بلوچستان شدند
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • شبی که ایران چشم صهیونیست‌ها را کور کرد / جزئیات ضربه به پایگاه سری رژیم صهیونیستی در حمله غرور آمیز ایران +عکس و نقشه
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست