Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خنیفر، از اختصاص ۲۰ هزار ردیف استخدامی به منظور جذب دانشجو معلم برای ۲۰ رشته تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: این دانشجو معلمان از میان همه فارغ التحصیلان دبیرستان‌های سراسر کشور از طریق کنکور سراسری در سال تحصیلی آینده برای مقطع کارشناسی پذیرش خواهند شد.

وی در پاسخ به سئوال مطرح شده در خصوص تعهد خدمت دانشجو معلمان پذیرفته شده این دانشگاه تصریح کرد: دانشجو معلمان پذیرفته شده دو برابر مدت زمان تحصیل خود در قبال وزارت آموزش و پرورش تعهد خدمت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: همه پذیرفته شدگان نیز از همان ابتدای تحصیل خود استخدام رسمی آموزش و پرورش شده و برابر ضوابط قانونی حقوق ماهانه این افراد نیز پرداخت می‌شود.

خنیفر در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های این دانشگاه در سال تحصیلی آتی در تاکید سخنان حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم در مهر سال جاری و شروع سال تحصیلی، کلاس‌ها به شیوه حضوری برگزار شود.

این مقام مسئول گفت: در صورت عدم صدور مجوز ستاد ملی کرونا برای برگزاری کلاس‌های حضوری، با ادامه فعالیت سامانه آموزش‌های مجازی الکترونیکی دانشگاه، نظام آموزشی با پویایی و بهره گیری از تجارب گذشته با قوت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: با توجه به امکان بهره گیری از توانمندی‌های شبکه آموزشی دانش آموز، شاد، از بستر این شبکه برای ارائه آموزش‌های مجازی به دانشجو معلمان استفاده خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استخدام فرهنگیان آموزش و پرورش معلمان پارسی خبر دانشجو معلمان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان