Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@23:13:31 GMT

رسول پناه: پرونده برانکو را برای همیشه می‌بندیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۱۷۷

به گزارش ایرنا، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس تا چند روز آینده باید مبلغ یک میلیون و ششصد هزار یورو بدهی خود را به برانکو ایوانکوویچ و دستیاران کروات وی پرداخت کند، ممکن است تسویه کامل این بدهی زمان بیشتری ببرد. 

به همین منظور با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم تا آخرین اخبار را در این خصوص به اطلاع هواداران پرسپولیس و جامعه فوتبال برسانیم؛ متن کامل گفت‌وگوی رسول‌پناه با ایرنا را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شب گذشته اعلام شد که باشگاه حدود ۸۰ درصد از مطالبات برانکو و دستیارانش آماده کرده است؛ آیا این خبر صحت دارد؟

قطعا ما دنبال این هستیم تا خبرهای خوبی به هواداران بدهیم. می‌خواهیم طلب برانکو را پرداخت کنیم اما بزرگترین مشکل ما الان بحث انتقال پول است. اینکه بخواهیم پول را از ریال به یورو تبدیل کنیم و برای برانکو بفرستیم واقعا کار مشکلی است.

با این شرایط الان چاره چیست؟

بدنبال این هستیم تا توسط بانک مرکزی بتوانیم این کار را انجام بدهیم و پول برانکو را پرداخت کنیم. بالاخره ما باید این پول را پرداخت کنیم و نمی‌توانیم این مبلغ را ندهیم. البته ممکن است پول خود برانکو یک یا دو هفته بعد به طور کامل پرداخت شود.

این مسئله یعنی پرداخت پول برانکو بعد از مهلت فیفا آیا به ضرر پرسپولیس نمی‌شود؟

نه ایرادی ندارد چون بعد از تاریخ اعلام شده توسط فیفا، ما یک ماه فرصت داریم تا پول برانکو را بدهیم. در بدترین حالت جریمه‌ می‌شویم و این جریمه را می‌دهیم اما منابع ما برای تامین پول آماده است.

اما گفته می‌شود اگر پرسپولیس تا ۱۶ مردادماه تمام پول را ندهد پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شود.

اصلا قرار نیست پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود چون بعد از تاریخ اعلامی فیفا ما یک ماه فرصت داریم تا پول برانکو را بدهیم و فقط یک جریمه باید پرداخت کنیم. ما هم در این مدت پول برانکو و دستیارانش را کامل می‌دهیم تا برای همیشه این پرونده بسته شود.

شما در شرایطی می‌گویید که مشکل جابجایی پول وجود دارد که قسمتی از این پول به صورت دلاری در حساب پرسپولیس است.

بله؛ قسمتی از پول به صورت دلاری است و قسمتی به صورت ریالی. ما فقط منتظر هستیم بتوانیم ریال را به یورو تبدیل کرده و به حساب برانکو بریزیم. فکر می‌کنم این پروسه تا بعد از تاریخ اعلامی فیفا یعنی ۱۶ مردادماه طول می‌کشد.

اولویت پرداخت با برانکو است یا دستیارانش؟

اولویت اول ما پرداخت مطالبات دستیاران برانکو است و بعد از آن طلب خودش را هم کامل پرداخت می‌کنیم.

پس با این اوصاف هواداران پرسپولیس نباید نگران باشند؟

خیر. مشکلی پیش نمی‌آید. تمام تلاش ما این است که قضیه برانکو را برای همیشه تمام کنیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پرداخت کنیم پول برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مرضیه یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او تأکید کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی