Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:49:57 GMT

معاون استاندار قم: وضعیت اسماعیل‌آباد قم بغرنج است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۲۴۲

معاون استاندار قم: وضعیت اسماعیل‌آباد قم بغرنج است

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم به توافق صورت گرفته پیرامون درجا سازی در منطقه اسماعیل‌آباد اشاره کرد و گفت: وضعیت این منطقه بسیار بغرنج است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری، اظهار داشت: خیلی از دستگاه‌ها از منابع ملی اعتبارات خوبی دریافت می‌کنند که قابل‌توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توافق اخیر استان با وزیر راه و شهرسازی پیرامون پروژه 32 هکتاری منطقه پردیسان را موردتوجه قرار داد و گفت: این توافق به‌منظور انتقال واحدهای زیر دکل و سکونت‌گاه‌های غیررسمی این منطقه انجام‌گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به اختصاص زمین از سوی دولت برای اجرای پروژه ابراز کرد: باید به دنبال مدلی برای آماده‌سازی و اجرا در این منطقه شهری باشیم.

خدمت‌رسانی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در حاشیه شهر مشهد/محرومیت‌زدایی از «اسماعیل آباد» و «قُرقی»

بهشتی با بیان مخالفت واگذاری زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی به اشخاص در پروژه 32 هکتاری پردیسان عنوان کرد: اختصاص زمین به اشخاص سبب ایجاد بافت فرسوده‌ در این اراضی شده و واگذاری زمین تعداد واحدها را کم می‌کند.

وی تأکید کرد: باید از منابع بانک، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرداری در این پروژه استفاده کنیم تا افراد را از سکونتگاه‌های غیررسمی و زیر دکل جابجا کنیم و زیر دکل هم به فضای سبز شهری تبدیل و در اختیار شهرداری قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم به توافق صورت گرفته پیرامون درجا سازی در منطقه اسماعیل‌آباد اشاره و تصریح کرد: وضعیت این منطقه بسیار بغرنج است، در این توافق مقرر شد 180 واحد مسکونی در اسماعیل‌آباد ساخته شود.

بهشتی با بیان اینکه بسیج سازندگی در کنار بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری می‌تواند در پروژه‌های 32 هکتاری پردیسان و منطقه اسماعیل‌آباد مشارکت داشته باشد، اضافه کرد: ساکنان اسماعیل‌آباد موافق جابجایی نیستند و خود این موضوع یک مسئله است؛ درنتیجه به دنبال درجا سازی در این ناحیه رفته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه با یک تفاهم چندجانبه‌ای می‌توان اقدام به ساماندهی منطقه اسماعیل‌آباد کرد، مطرح کرد: همه استان‌ها به دنبال آن هستند اعتبار گلوبالی که در اختیار بسیج سازندگی هست را با رایزنی‌ها به استان‌های خودشان بیاورند، با انجام این کار می‌توان روند انجام پروژه‌ها را تسریع کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بسیج سازندگی و ملی در راستای محرومیت‌زدایی استان و شهر استفاده کرد چراکه با همدلی و استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان بسیاری از محرومیت‌ها را از بین برد.

انتهای پیام/451/ ت

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... «ما هم بچه ایرانیم»، تصویری از انگیزه مردم سیستان و بلوچستان در عین محرومیت + تیزر توسعه مناطق محروم حاشیه اهواز باید در اولویت تفاهم‌نامه شهرداری و قرارگاه خاتم باشد گزارش| مسئولان ارومیه‌ای فقط در زمان انتخابات به مناطق حاشیه شهر سر می‌زنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... «ما هم بچه ایرانیم»، تصویری از انگیزه مردم سیستان و بلوچستان در عین محرومیت + تیزر توسعه مناطق محروم حاشیه اهواز باید در اولویت تفاهم‌نامه شهرداری و قرارگاه خاتم باشد گزارش| مسئولان ارومیه‌ای فقط در زمان انتخابات به مناطق حاشیه شهر سر می‌زنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند ۳ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۴ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۵ آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند ۶ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۷ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۸ ادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بود مهمترین اخبار استانها وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بود نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد مهمترین اخبار تسنیم ظریف: اشتباهات محاسباتی ابرقدرتها تبعات فاجعه‌بار بدنبال داشته است بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ سفیر ایران در چین: پتانسیل فراوانی برای همکاری با چین در حوزه هوافضا وجود دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه اسماعیل آباد بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین ، در جلسه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات دولت به ریاست آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور؛ «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان جایگزین فرهاد زیویار و همچنین یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان استاندار مازندران جایگزین سید محمود حسینی‌پور منصوب شدند.

سید محمود حسینی‌پور از سوی معاون اول رئیس‌جمهور امروز به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • رئیسی وارد اسلام آباد شد
  • آخرین خبرها از «پارسیلون» خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری