Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@14:16:13 GMT

درخواست اعضای تیم استقلال از ستاره آبی ها

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۲۴۸

درخواست اعضای تیم استقلال از ستاره آبی ها

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال از مهدی قائدی مهاجم جوان تیم‌شان خواسته‌اند روی زدن گل دهمش در فصل جاری و عمل به وعده خود حساسیت به خرج ندهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی قائدی مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از شروع دوباره لیگ برتر و وقفه چند ماهه به دلیلی شیوع ویروس کرونا نتوانسته است درخشش گذشته خود را تکرار کند و پایش به گلزنی باز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی با حضور استراماچونی روزهای خوبی را در کنار شیخ دیاباته سپری کرد و درخشش او با آمدن فرهاد مجیدی نیز ادامه داشت، به خصوص در بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که با هنرنمایی‌اش نگاه بسیاری از تیم‌های عربی را به خود جلب کرد و حتی شنیده می‌شود پیشنهاد قابل توجهی از یکی از کشورهای عربی دارد.

قائدی که در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شد، پیش از شروع فصل جاری، شماره ۱۰ استقلال را بر تن کرد و به هواداران قول داد به اندازه شماره پیراهنش برای استقلال گلزنی کند.

روند گلزنی و بازی‌های خوب قائدی ادامه داشت، اما وقفه لیگ و شروع دوباره مسابقات او را از شرایط  آرمانی دور کرد و اصرار برای زدن گل دهم، مهاجم استقلال را تحت فشار زیادی قرار داده است، به طوری که موقعیت‌های ساده را نیز از دست می‌دهد.

در روزهای گذشته کادر فنی و بازیکنان استقلال از قائدی خواسته‌اند به فکر زدن گل دهم نباشد و فوتبال همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد. بازیکنان و کادر فنی به مهاجم‌ جوان تیم‌شان اطمینان خاطر داده‌اند که هواداران از عملکرد او بسیار راضی هستند و اگر خودش را تحت فشار نگذارد، بیشتر می‌تواند مثمرثمر باشد.

قائدی تا پایان هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ۹ گل به ثمر رسانده و شش پاس گل نیز داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد

به گزارش همشهری آنلاین، صادق ورمزیار تاکید دارد اتفاقات بازی با شمس آذر دیگر نباید برای استقلال تحت هیچ شرایطی تکرار شود. او همچنین با حسرت از توانایی فنی همبازی اسبق خود و پولی که می توانست این روزها کاسب شود نیز حرف زد.

بازی استقلال مقابل شمس آذر قزوین را چطور دیدید؟

بازی استقلال مقابل شمس آذر از باب نتیجه و تداوم صدرنشینی آبی پوشان اتفاق خوبی بود که رخ داد اما به این نکته باید توجه داشت که وقتی قبل از بازی استقلال ،پرسپولیس بازی خود را انجام داده و سه امتیاز حساس خود را برای تعقیب تیم صدر نشین به دست آورده است طبیعی است بچه‌ها با کمی استرس وارد بازی شوند اما با این حال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. البته ۱۰ دقیقه پایان بازی که شرایط به سود شمس آذر تغییر کرد اما خدا را شکر برنده بازی استقلال بود.

فکر نمی‌کنید تکرار اینگونه اتفاق باعث از دست رفتن صدر برای استقلال باشد؟

صد در صد همینطور است که شما می‌گویید و اگر در بازی دیگری این اتفاق تکرار شود قطعاً استقلال به بدترین شکل ممکن تنبیه خواهد شد. حتی می‌توان گفت در بازی با شمس آذر اگر بازی چند دقیقه دیگر ادامه ‌داشت، ممکن بود استقلال گل سوم را دریافت کرده و در خانه مقابل تیم قزوینی متوقف شود اما باز هم درود به شرف بازیکنان استقلال صدر جدول را تا به اینجای کار حفظ کرده‌اند اما برای بازی‌های بد باید با حواس جمع‌تری بازی کنند.

با خوردن دو گل در کمتر از سه دقیقه دقیقه فکر نمی‌کنید استحکام خط دفاع استقلال زیر سوال رفت؟

اتفاقا استقلال در بحث دفاعی خوب است اما در آن دقایق تمرکز لازم را برای مدیریت بازی از دست دادند. مشخصا خط دفاع استقلال از بهترین‌های لیگ این فصل است اما در آن چند دقیقه که مورد اشاره است به نظرم تمرکز کادر فنی و بازیکنان کم شد و در چنین شرایطی طبیعی است که از این عدم تمرکز آسیب ببینند که البته دیدند.

استقلالی‌ها هنوز در فضای مجازی از گل آفسایدی که پرسپولیس مقابل ملوان به ثمر رساند شاکی هستند و معتقدند اگر داور به درستی سوت می‌زد، اختلاف امتیاز استقلال با پرسپولیس الان به عدد ۳ می‌رسید. نظر شما چیست؟

اینگونه اتفاقات همواره وجود داشته و تا سیستم وی. ای. آر وارد فوتبال ما نشود آش همین آش است و کاسه همین کاسه. جالب اینجاست در همین بازی با شمس آذر داور یک پنالتی روی حردانی را نادیده گرفت و اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد بازیکنان با آرامش بیشتری بازی را دنبال می‌کردند. آنچه مشخص است این گونه اتفاقات باز هم تکرار خواهد شد و شک و شبه‌ها نیز همچنان وجود خواهد داشت.

ابوالفضل جلالی امروزه یکی از بهترین مدافعان چپ فوتبال ایران است و به تازگی به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده است. فکر می‌کنید جلالی بتواند به مهره ثابت تیم ملی تبدیل شود؟

به اعتقاد من ابوالفضل جلالی بازیکنی با توان بالاست که در کار تهاجمی از ۵۰ می‌توان به او نمره ۴۵ را داد. حمل توپ .ضربه به توپ. برداشتن یک مقابل یک‌ها از او یک بازیکن فنی و قوی ساخته است اما در فاز دفاعی اگر بتواند سطح فنی خود را افزایش دهد بی‌شک می‌تواند یکی از ملی پوشان و حتی لژیونرهای خوب فوتبال ما شود.

بازی و عملکرد خوب بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال باعث شده خیلی‌ها او را با صمد مرفاوی مهاجم ملی پوش سال‌های نه چندان دور استقلال مقایسه کنند نظر شما به عنوان همبازی سابق آقا صمد چیست؟

صمد مرفاوی از بهترین مهاجمان دوره خود بوده است و بلانکو نیز اگر بالاتر از او نباشد قطعاً از نظر فنی کمتر از او نیست. تارگت خوب. نواختن ضربات سر خوب و پای عالی او نشان دهنده این است که این بازیکن از خارجی‌های خوبی است که به ایران آمده است.

صحبت از صمد مرفاوی شد. با توجه به شناخت کامل شما از بازی ایشان به نظرتان اگر امروز مرفاوی فوتبال بازی می‌کرد مبلغ قرارداد او چه میزان بود؟

با آنچه که از توانایی‌های فنی آقا صمد سراغ دارم و با توجه به پول‌هایی که امروزه داده می‌شود باید گفت رقم دریافتی ایشان باید فصلی ۱۰۰ میلیارد تومان بود.

بازی آینده استقلال مقابل مقابل تراکتور تبریز را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شک نداشته باشید دیدار سختی در انتظار استقلال خواهد بود. نباید اجازه دهند تیم حریف روی آنان فشار بیاورد چرا که در چنین شرایطی حمایت تماشاگران باعث خواهد شد بازیکنان حریف و داور تحت تاثیر شرایط ورزشگاه قرار گیرند. معتقدم بهترین دفاع استقلال در حمله مقابل تراکتور است.

چه میزان به قهرمانی استقلال در پایان فصل امیدوارید؟

به هر حال سخت است از الان بخواهیم در مورد قهرمانی استقلال در پایان فصل سخن بگوییم. آنچه پیداست استقلال ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده و ۱۰ درصد باقی مانده آن به درایت و هدایت کادر فنی در هفته‌های پایانی لیگ بستگی دارد.

حرف پایانی.
امیدوارم در هفته‌های پیش رو استقلال با آرامش کار خود را دنبال کند و نکونام نیز با آرامش کامل تیمش را هدایت کند. فقط از نکونام خواهش می‌کنم در این هفته‌ها آرام‌تر باشد.

کد خبر 846233 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!