Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت که در فاصله حدود یک ماه مانده به آغاز سال تحصیلی جدید هنوز ۳۰ درصد دانش آموزان پایه های اول شهرستان ثبت نام نکردند.

بهجت تربتی نژاد دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: به جز این مقطع، ۹۸ درصد دانش آموزان پایه های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم دوره ابتدایی در مدارس این شهرستان ثبت نام خود را تکمیل کرده و آماده شروع سال تحصیلی جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش چند روز قبل گفت که این وزارتخانه با توجه به شرایط ویژه جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا با آمادگی کامل، سال تحصیلی جاری را از ۱۵ شهریورماه امسال آغاز می‌کند.

تربتی نژاد در ادامه از والدین دانش آموزان این شهرستان خواست نسبت به تسریع در ثبت نام دانش آموزان خود برای آغاز سال تحصیلی پیش‌رو اقدام کنند.

وی محدوده تاخیر در ثبت نام دانش آموزان را اغلب در مناطق روستایی اعلام کرد و گفت: در این مناطق والدین ثبت نام فرزندان خود را به اواخر مرداد و شهریور موکول می شود که این تاخیر، مدیریت کلاس بندی و سفارش کتب درسی را دچار مشکل می کند.

وی به افزایش انتقال دانش آموزان از مدارس غیردولتی به مدارس دولتی در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی و درآمدی ناشی از آن، از عوامل اصلی افزایش تقاضا برای ثبت نام فرزندان در مدارس دولتی گرگان است.

وی به دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد و اینترنت اشاره کرد و گفت: برآورد می شود ۵ هزار نفر از دانش آموزان حاشیه شهر و برخی روستاهای گرگان در دسترسی به تجهیزات آموزشی از جمله موبایل یا تبلت و نیز تلویزیون دچار مشکل باشند.

**

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت که تاکنون این اداره کل بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کمک‌های خیرین استان به نیت عید قربان را جمع آوری و میان خانوارهای نیازمند توزیع کرد.
عیسی بابایی افزود: کمیته امداد گلستان ۲۶۰ پایگاه جمع آوری کمک خیرین استان ویژه عید قربان دایر کرده بود.

سال گذشته خیران گلستانی ۱۷۰ میلیارد ریال در روز عید قربان مشارکت کرده بودند.

**

استاندار گلستان گفت که با دستور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان استان در سال زراعی جاری از سر گرفته می شود.

هادی حق شناس اظهار داشت: امسال کشاورزان گلستان محصولاتی به ارزش بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تولید کردند که بخش عمده آن به صورت تضمینی توسط دولت خریده شد.
در طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی که یک هفته در استان به طول انجامید، ۱۶ هزار تن محصول از گوجه کاران خریداری شد.

بهای خرید هر کیلوگرم گوجه فرنگی ۱۰ هزار ریال بود که هفت هزار ریال آن توسط کارخانه و بقیه به صورت یارانه از طریق تعاون روستایی پرداخت شد.

برچسب‌ها مدارس گوجه فرنگی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس گوجه فرنگی گلستان مدارس گوجه فرنگی گلستان دانش آموزان سال تحصیلی گوجه فرنگی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد

دریافت 51 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6078951

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی تغییر کرد | شیوه ثبت نام و ثبت سفارش + جزئیات
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • آغاز امتحانات شبه نهایی | سوالات امتحانات نهایی لو نمی رود
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • آغاز نام نویسی کتب درسی دانش آموزان میان پایه‌ها از فردا
  • ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها
  • تاییدیه سنجش سلامت برای ثبت‌نام پایه اول الزامی است
  • امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه