Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@09:08:01 GMT

آمار عجیب رئال مادرید در غیبت سرخیو راموس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۳۳۹

آمار عجیب رئال مادرید در غیبت سرخیو راموس

بدون حضور سرخیو راموس، رئال مادرید کار دشواری برای جبران شکست برابر منچسترسیتی خواهد داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تا چند روز دیگر در دیداری دشوار به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و شاگردان زین الدین زیدان برای صعود به جمع هشت تیم برتر باید شکست 1-2 دور رفت را جران کنند. اتفاقی که در شرایط عادی نیز دشوار است و بدون حضور سرخیو راموس سخت تر هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در هفت دیدار آخری که سرخیو راموس در مراحل حذفی لیگ قهرمانان غایب بوده، پنج شکست و تنها یک پیروزی برابر شالکه نصیب رئال مادرید شده است. نمونه تلخ آن به دیدار دو سال قبل در برنابئو برابر آژاکس در برنابئو بازمی گردد که تیم سانتیاگو سولاری با نتیجه 1-4 مغلوب شد و سرخیو راموس که مشغول ساخت مستند خود بود روی سکوها واکنش هایی جالب نسبت به باز شدن های پیاپی دروازه تیبو کورتوا داشت. پنج بازی آخر بدون راموس شامل دو شکست برابر زسکا و باخت برابر یوونتوس، آژاکس و پاری سن ژرمن بوده است.

 

سرخیو راموس در بازی رفت و در اواخر مسابقه به خاطر خطا روی گابریل ژسوس و نجات دروازه تیمش اخراج شد و حالا نمی تواند در بازی برگشت تیمش را همراهی کند. البته کاپیتان متعصب رئال مادرید کاروان این تیم را در جریان سفر به انگلیس همراهی می کند، اما باید دید این بار عاقبت این تیم بدون حضور سرخیو راموس در میدان چه خواهد بود. رئال مادرید برای صعود به دور بعدی باید حداقل دو بار دروازه شاگردان پپ گواردیولا را باز کند که ماموریتی بسیار دشوار است.

منچستر سیتی رئال مادرید پپ گواردیولا (سرمربی) سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی رئال مادرید پپ گواردیولا سرمربی سرخیو راموس سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب استقلال برابر هوادار؛ فقط یک شوت در چارچوب! + عکس

استقلال با برتری برابر هوادار، صدرنشین باقی ماند و البته آمار عجیبی را نیز در این بازی ثبت کرد...

طرفداری | استقلال در بازی با هوادار فقط یک شوت در چارچوب داشت که همان تبدیل به گل شد.

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، هوادار و استقلال در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند و این دیدار درنهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید.

آرمین سهرابیان در دقیقه یک بازی روی ارسال ابوالفضل جلالی تک گل استقلال را به ثمر رساند اما نکته عجیب، آمار استقلال در پایان ۹۰ دقیقه است.

استقلال در طول بازی فقط یک شوت در چارچوب داشت که همان تبدیل به گل شد. به عبارتی، شاگردان جواد نکونام ۸۹ دقیقه ضربه ای به سمت دروازه هوادار نزدند و همان تک ضربه آرمین سهرابیان برای کسب سه امتیاز کافی بود.

گفتنی است استقلال با این پیروزی همچنان در صدر‌ جدول لیگ بیست و سوم قرار دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • اگر قطر را شکست می دادیم، بهترین آمار تاریخ تیم ملی ایران ثبت می شد
  • کریستیانو رونالدو به مادرید و برنابئو باز می‌گردد
  • آمار عجیب: نساجی، یک سال بدون پنالتی!
  • رکوردداران شکست‌ناپذیری پیاپی در قرن 21؛ بایرلورکوزن در آستانه عبور از بارسلونا و رئال مادرید!
  • آمار عجیب استقلال برابر هوادار؛ فقط یک شوت در چارچوب! + عکس
  • رکورد عجیب وینیسیوس: بدتر از این نمی‌شود
  • رئال مادرید-منچسترسیتی: یک جنگ و هزاران کشته!
  • تثبیت صدرنشینی رئال مادرید و شکست خیرونا
  • ختافه 1-0 ژیرونا؛ خبر خوش برای رئال مادرید و بارسلونا!
  • رئال به طعمه مورد علاقه‌اش رسید