Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد در دیدار تدارکاتی با نتیجه ۶ برصفر حریف ربطی خود را شکست داد.

مصطفی پور افزود: تیم شاهو این شهرستان نیز در ۵ دیدار تدارکاتی پیش فصل باشگاه‌های آذربایجان غربی در مقابل تیم‌های ماد بوکان، منتخب تکاب، موسی سیر ربط، میلاد بوکان و الغدیر محمدیار بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تیم شاهو مهاباد در ۴ دیدار از این سری مسابقات فوتبال به پیروزی دست یافت، ادامه داد: این تیم در مقابل منتخب بوکان با نتیجه ۵ بر صفر، موسی سیر ربط با نتیجه صفر بر ۱، میلاد بوکان با نتیجه ۳ بر صفر و الغدیرمحمدیار با نتیجه ۸ بر ۲ به پیروزی رسید.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات فوتبال وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد

تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

به نقل از مهر شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • مالک اینتر: آماده نوشتن تاریخ هستیم
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم