Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشنهاد یک آمر به معروف در مقابل هدیه مسکونی استاندار اصفهان، فاز سوم محور «طریق‌الرضا» در آستانه بهره‌برداری، داستان تکراریِ «گزارش کنید، پیگیری می‌کنیم»، گرد و غبار تا پایان تابستان در اصفهان ادامه دارد، تکمیل پازل رفت‌ و آمدها در ذوب‌آهن؛ پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته ( دوشنبه سیزدهم مرداد ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

پیشنهاد یک آمر به معروف در مقابل هدیه مسکونی استاندار اصفهان

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: من به‌ عنوان یک آمر به معروف فارغ از تصمیمات مجمع رهروان امر به‌ معروف و نهی از منکر به استاندار در خصوص واگذاری 24 واحد مسکونی به امران به معروف، یک پیشنهاد دارم.

فاز سوم محور «طریق‌الرضا» در آستانه بهره‌برداری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هشت کیلومتر باقیمانده از فاز سوم محور نائین -انارک- خور- طبس با توجه به آماده بودن و با هدف تسهیل در عبور و مرور و کاهش تصادفات در هفته جاری بهره‌برداری می‌شود.

اتحادیه خودمختار مینی‌بوسرانی/داستان تکراریِ «گزارش کنید، پیگیری می‌کنیم»

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی اهمیت مضاعفی دارد اما خبرهایی از تداوم فعالیت مینی‌بوس‌ها با تمام ظرفیت و افزایش نرخ کرایه‌ها به گوش می‌رسد.

گرد و غبار تا پایان تابستان در اصفهان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پیش‌بینی شده تا پایان شهریور ماه شرایط ایجاد گرد و غبار به دلیل فعال شدن کانون‌های گرد و غبار در استان اصفهان وجود دارد.

تکمیل پازل رفت‌ و آمدها در ذوب‌آهن/ سخنگو سرپرست باشگاه شد

رئیس هیات‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: احمد جمشیدی عنوان سرپرست این باشگاه تا پایان فصل توسط اعضای هیأت‌مدیره انتخاب شد.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان گرد و غبار آهن معروف استان اصفهان گرد و غبار تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریح مطهر حضرت هلال بن علی (ع) غبار روبی و عطرافشانی شد

آئین غبار روبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل،با حضور جمعی از مسئولین، روحانیون، خیرین، زائران و مجاوران حرم مطهر برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، بعد از ظهر امروز_جمعه سی و یکم فروردین_ عاشقان و دلدادگان فرزند امیر مؤمنان علی (ع) در صحن و ایوان جنوبی و مسجد بالا سر مبارک، پس از طنین آوای جان بخش آیات قرآن کریم، قرائت دعای اذن دخول و اجرای آداب زیارت با چشمانی اشکبار در سایه سار حریم نوه‌ی پیامبر خوبی‌ها، حضرت محمد (ص)، با محبوب خویش، پروردگار عالمان نجوا کردند.


همچنین خادمین آستان در حالی که زمزمه مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، آقایان حاج حسن آقا سیدیان و محمد عرفانیان، دل و جانشان را نوازش می‌داد، نذورات داخل ضریح را در بسته‌های ویژه جمع‌آوری نمودند.


با گشودن درب ضریح مطهر و زمزمه‌ی سرود وی‌ژه غبار روبی حرم، خادمان غبار نشسته بر بقعه متبرکه را برگرفتند و جای جای آن را با گلاب ناب و عطر حرم شستشو دادند.


غبار روبی از آئین‌های دیرین حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل است که هر دو ماه یک بار، با حضور علما، فضلا، شخصیت‌های کشوری و استانی، خیران و خادمان آستان مقدس حضرت محمد هلال (ع) و زائران و مجاوران حرم مطهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا؛ حضرت محمد هلال بن علی (ع) فرزند بلا فصل امیر مؤمنان علی ابن ابیطالب (ع) است، این امامزاده نخستین امامزاده‌ای است که پس از واقعه کربلا وارد کشور ایران شد. مادر حضرت هلال بن علی (ع) اُمامه (دختر زینب، فرزند پیامبر (ص)) است و در واقع اُمامه دختر خواهر حضرت زهرا (س) و نوه رسول خدا حضرت محمد مصطفی (ص) می‌باشد.

حضرت امیرالمؤمنین (ع) هفده فرزند پسر داشتند که یکی از این فرزندان محمد هلال (ع) بوده است. این امامزاده در شب اول ماه رمضان چشم به جهان گشود. دلیل نامگذاری ایشان بدین صورت بوده است که حضرت علی (ع) نگاهی به هلال اول ماه کردند و فرمودند چهره فرزند من همچون هلال می‌درخشد، و بر همین اساس او را محمد هلال (ع) نامیدند.

کد خبر 746023

دیگر خبرها

  • ضریح مطهر حضرت هلال بن علی (ع) غبار روبی و عطرافشانی شد
  • واکنش پربیننده دختر ایرانی در دبی وقتی خودروی غرق‌ شده‌اش را دید! | فیلم
  • ببینید | در اولین نظرسنجی «نون خ ۵» پربیننده‌ترین مجموعه نوروزی شناخته شد
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • پیش‌بینی زمان وزش طوفان‌های گرد‌ و غبار با هوش مصنوعی
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته