Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@07:55:27 GMT

گفتگو با ۲ آدم ربا تهرانی که ادعای عجیبی دارند! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۵۰۹

گفتگو با ۲ آدم ربا تهرانی که ادعای عجیبی دارند! +عکس

گفتگو با ۲ آدم ربا تهرانی که ادعای عجیبی دارند! +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: آدم ربایی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان در سطح کشور حاصل همدلی است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، ضمن اشاره به کسب رتبه اول شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در بخش شاخص دستاوردها در سطح کشور عنوان کرد: این نتیجه حاصل یک هماهنگی دلی، درک مسائل مشترک و هم افزایی در خراسان رضوی است که امروز شاهد آن هستیم و به لحاظ کمی و کیفی اثرگذاری زحمات بین بخش دولتی و خصوصی بوده است.

وی افزود: در پایان سال ۱۴۰۲ هستیم اما شواهد و قرائن نشان می دهد شاهد جهش اقتصادی در استان هستیم و در شاخص های مشارکت، اشتغال، صادرات حرکت رو به جلو داریم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به محدودیت منابع بانکی تصریح کرد: با وجود سیاست انقباضی بانک ها در اعطای تسهیلات شاهد سرمایه گذاری در استان بسیار خوب بوده است.

نظری مشکل ناترازی در انرژی را محصول سال ها و دلایل متفاوت دانست و گفت: این مشکل وجود دارد و در موضوعات انرژی به چالش های برخورد می کنیم که راه حل آن مدیریت موضوع است. مدیریت این ناترازی از الزامات کار است که چاره ای نداریم و در سال جاری چه در زمستان و چه در تابستان تلاش شد که در این موضوع مقاومت کنیم.

نظری تشریح کرد:  سال ها ممکن است تا ایجاد تراز در انرژی استان این مسائل را به ویژه در زمستان داشته باشیم که راه حل آن تنها مدیریت است که در این بین حقوق بخش خصوصی محفوظ است و باید پیگیری هم شود.

 در این جلسه رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی در تشریح دستاورد شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی عنوان کرد: این شورا در ۶ ماهه اول سال جاری رتبه اول شورای های گفتگو در کشور را کسب کرد و لازم به ذکر است که دستاوردهای شورای گفتگو دولت وبخش خصوصی استان در این مدت زمان ده درصد مجموع دستاوردهای کل شوراهای گفتگو دولت و بخش خصوصی کشور بوده است.

محمد رضا توکلی زاده ادامه داد: این دستاورد حاصل تلاش بخش خصوصی و همه دستگاه های دولتی در استان بوده که باعث گشایش در موضوعات مختلف اقتصادی استان شده است.

خراسان رضوی در جمع رتبه های برتر

رئیس دبیرخانه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در ادامه با ارائه گزارش درباره نتایج مصوبات جلسات قبل و قرائت چهار دستور جلسه عنوان کرد: همه دبیرخانه های شوراهای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان ها توسط وزارت کشور و دبیرخانه مرکزی مرکز در دو باره زمانی ۶ ماهه ، در۵  شاخص مورد ارزیابی قرار می گیرند که در بازه زمانی شش ماهه اول امسال با وجود اینکه در استان برخلاف استان های دیگر که ۶ جلسه برگزار کرده اند، ۵ جلسه در استان برگزار کرده ایم، در شاخص دستاوردها بیشترین دستاوردها را در کل کشور داشته ایم که حاصل تلاش جمعی است.

علی اکبر لبافی ادامه داد: همچنین به لحاظ ارزیابی استانی سه استان اصفهان، کرمان و خراسان رضوی سه رتبه برتر استانی را به خود اختصاص داده اند.

وی در پایان جلسه در گفتگو با قدس خراسان درباره مصوبات این جلسه تشریح کرد: در ابتدای این جلسه دستاوردهای بین دو جلسه صد و سیزده و صد و چهارده شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی مطرح شد. چهار دستور کار این جلسه درباره انرژی های تجدید پذیر، رفع تعهدات ارزی ۹۰درصد، طرح ۱۲ بندی در موضوع ۱۹ هزار مسکن ملی و حل مسائل ۱۹۶۰واحد خدمات خودرویی بود که همه موارد مورد توافق قرار گرفت و قرار شد استاندار خراسان رضوی از واحدهای خدمات خودرویی بازدید کند و مسائل این واحد ها برای ارائه راه حل در کارگروهی مورد بررسی قرار بگیرد.

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفتگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • (عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا / مجری صداوسیما برای همیشه از ایران رفت؟
  • آلمان: تمایل داریم با پوتین گفتگو کنیم
  • صدای بهار در رادیو می پیچد
  • اولین گفتگو با کاظم صدیقی پس از ماجراهای اخیر
  • اولین گفتگو با حجت‌الاسلام صدیقی درباره ماجراهای اخیر
  • معرفی کتاب‌های «فصل بی هراسی» و «مدیریت منابع آب» در «چاپخانه»
  • عادت عجیب سپاهان ترک نمی‌شود!
  • نخست وزیر بلژیک: مرگ کودکان غزه از گرسنگی قابل قبول نیست
  • کسب رتبه برتر شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان در سطح کشور حاصل همدلی است