Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد احمدی که از این هفته «قتل عمد» را راهی سینماها می‌کند، گفت: چرخ سینما را باید به هر شکلی چرخاند. باید به نحوی اعلام کنیم که سینما باز است تا مردم به سالن‌ها سری بزنند خصوصا اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن‌ها کاملا رعایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سینماها در شرایط کرونایی همچنان با تزریق فیلم‌های حداقلی به حیات خود ادامه می‌دهد گرچه به نظر شاهد استقبال چندانی از سمت مخاطب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هم متقاضیان اکران عمومی انتظار دارند حمایت‌های لازم را از سوی مدیران تصمیم‌گیر مثل سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ببینند.

محمد احمدی، تهیه‌کننده سینما قرار است از چهارشنبه هفته جاری فیلم «قتل عمد» را وارد چرخه عمومی سینما کند. احمدی درباره شرایط کنونی سینما و حمایت‌های صورت گرفته به خبرنگار آنا گفت: به نظرم در حال حاضر فقط باید کاری کرد که سینما باز بماند و هر کسی در حد توانش کاری کند. خود من چند فیلم آماده اکران دارم و به این نتیجه رسیدم که در این شرایط سخت «قتل عمد» را روی پرده ببرم.

برای حرکت چرخ این سینما، چاره‌ای جز اکران نمی‌بینیم

وی افزود: ما حتی می‌دانیم شاید سرمایه ساخت فیلم هم برنگردد اما چاره‌ای جز اکران نمی‌بینیم. گرچه حمایت خاصی هم ندیده‌ایم مگر اقدام سازمان سینمایی که آن هم در حد تبلیغات فیلم است.

این تهیه‌کننده تأکید کرد: حمایت‌های قبلی بیشتر متوجه ترغیب اکران آثاری بود که برای گیشه ساخته شده بودند تا مردم را به سمت سالن‌ها بیاورند و الّا شاهد اتفاق و کمک ویژه‌ای نیستیم.

احمدی در عین حال اعتقاد داشت: چرخ سینما را باید به هر شکلی چرخاند. باید به نحوی اعلام کنیم که سینما باز است تا مردم به سالن‌ها سری بزنند.

نیازمند تبلیغات تلویزیونی هستیم تا مردم مطلع شوند سینما باز است

تهیه‌کننده «قتل عمد» با تأکید بر اینکه در وضعیت شیوع کرونا حتی سوپرمارکت‌ها خطرناک‌تر از سینماست، گفت: به نظرم دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن‌های سینمایی کاملا رعایت می‌شود و گزارشی مبنی بر تخلفات هم نشنیده‌ایم.

وی درباره حمایت‌های لازم از سینما اینگونه گفت: دولت بالاخره باید حمایت کند و بقیه نیز راهکار بدهند. مهم‌تر از هرچیزی نیازمند حمایت تبلیغات تلویزیونی هستیم تا مردم مطلع شوند که سینما باز است. لااقل بگویند محیط سینما امن است. سازمان سینمایی همچنان به دنبال ایده‌های حمایتی تازه باشد بلکه صاحبان فیلم رغبت و تمایل دوچندانی به اکران پیدا کنند.

گفتنی است؛  فیلم سینمایی «قتل عمد» به کارگردانی سعید دولتخانی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی از چهارشنبه، 15 مردادماه وارد چرخه اکران عمومی می‌شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «در یک نیمه شب، غریبه‌ای توسط یک هیولا به قتل می‌رسد. حادثه آن شب، پشت پرده می‌ماند. چند شب بعد یک ماجرای عاطفی چهره دیگری از قاتل نشان می‌دهد.»

در این فیلم تعدادی بازیگر جدید در کنار محمد فیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران سازمان سینمایی محمد احمدی اکران سینما فیلم قتل عمد سینما باز سینما باز تا مردم قتل عمد سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی بهزادیان مشاور امور پخش و اکران «موسسه تصویر شهر» شد

مریم پیرکاری مدیرعامل «موسسه تصویر شهر»، طی حکمی مجتبی بهزادیان را به سمت مشاور امور پخش و اکران این موسسه منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی بهزادیان که فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت است، در سال‌های فعالیت خود در عرصه فرهنگ و هنر، روابط‌عمومی معاونت سینمایی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، کارشناسی امور سینمایی و نمایندگی تام‌الاختیار مدیرعامل مؤسسه سینما شهر در پردیس سینمایی هویزه مشهد، مدیریت اجرایی سامانه فروش و اکران سینماهای کشور (سمفا)، مدیریت امور سینمایی استان تهران حوزه هنری، مدیریت سینما فرهنگ را برعهده داشته است. وی در حال حاضر معاون پخش و اکران موسسه بهمن سبز است. 
همچنین بهزادیان در دو دوره سی و نهم و چهلم جشنواره فیلم فجر و سی و سومین و سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عنوان مدیر برگزیده را کسب کرده است.

دیگر خبرها

  • طرح «اکران شبانه» سینماها در نوروز اجرا می‌شود
  • اجرای طرح «اکران شبانه» سینما‌ها در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • رقم چشم‌گیر فروش «فسیل» در اکران آنلاین
  • «فسیل» در اکران آنلاین چقدر فروخته است؟
  • سینمای ایران به طرحی نو نیاز دارد
  • مجتبی بهزادیان مشاور امور پخش و اکران «موسسه تصویر شهر» شد
  • نگاهی گذرا به عملکرد سازمان سینمایی
  • «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت/ «والدین امانتی» و «قطع فوری» در «سینما آنلاین»
  • برنامه جدید اکران‌ آنلاین فیلم‌های سینمایی
  • افتتاحیه‌ ۹۰۰ میلیون تومانی چهار فیلم جدید