Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا از برگزاری بیستمین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده کارکنان ارتش در شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل خبر داد.

حجت الاسلام «علی نبوغی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان پایور و بانوان شاغل گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل و پادگان شهید فراشاهی قم در شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا افزود: این مسابقات چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه جاری با همکاری آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در حرم مطهر این امامزاده عظیم الشأن برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام نبوغی نیا بیان داشت: بیستمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و خانواده نزاجا در دو بخش آقایان و خانم‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، مفاهیم و تفسیر و اذان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله یکصد کیلومتری از شهر مقدس قم واقع شده است.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات قرآن ارتش شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان ارتش بیستمین دوره مسابقات قرآن آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه قرآن بهانه‌ای برای گردهمایی خانواده‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «می خوانمت» از اول فروردین به مدت دو هفته در مصلای امام خمینی برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی قرآن بهانه‌ای است برای گردهمایی فرزندان به همراه خانواده، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره می‌گوید: با تمسک به دستورات الهی در پی آن هستیم خانواده را قوام بیشتری ببخشیم.

در این دوره از نمایشگاه ۴۵ موسسه قرآنی و ۲۴ نهاد دولتی حضور دارند.

فیروزیان رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن درباره برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن توضیح می‌دهد: این دوره از نمایشگاه تنوع بخشی، هنری، قالبی، مخاطب و در کل انسجام محتوایی دارد.

بخش‌هایی همچون کودک و نوجوان، ترجمه قرآن، نهج البلاغه، دعا، فلسطین و طوفان الاقصی، مشاوره، هنر‌های دینی، محافل خانوادگی و بخش مکتوب از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این دوره از نمایشگاه است.

همچنین پویش حافظ شو با محوریت حفظ جزء سی ام قرآن کریم در نمایشگاه اجرا می‌شود و این طرح در طول سال ادامه دارد.

بخش بین الملل نمایشگاه قرآن نیز با حضور نمایندگانی از ۲۵ کشور جهان برگزار خواهد شد.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار می‌خوانمت از یکم تا چهاردهم ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی برپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تجربه آرامشی وصف‌نشدنی با سفر به آران و بیدگل
  • کدام داروخانه‌های کاشان و آران و بیدگل در تعطیلات نوروز باز است؟ + جزئیات
  • حمله شغال به شهروندان نوش‌آبادی و مصدومیت ۱۰ نفر 
  • گازگرفتگی ۱۰ نفر توسط شغال مشکوک به هاری در نوش‌آباد + جزئیات
  • استخدام کادر در مقطع درجه داری نیروی زمینی ارتش
  • حمله شغال به ۱۰ شهروند نوش‌آبادی
  • آموزش احیای محیط زیست به شهروندان آران و بیدگلی
  • آران و بیدگل آماده استقبال از مسافران نوروزی
  • پهن شدن سفره افطاری در دبستان امام خمینی (ره) آران و بیدگل + فیلم
  • نمایشگاه قرآن بهانه‌ای برای گردهمایی خانواده‌ها