Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر کشور تاکید کرد: همه تلاش کنیم با اولویت پیشگیرانه در  مسائل اقتصادی بتوانیم فضا را به گونه ای پیش ببریم که مانع سوءاستفاده و بهره برداری رسانه های خارجی و معاندین از فضای اقتصادی کشور شویم.
به گزارش آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه پنجاه و چهارمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز آخرین جلسه این ستاد در دوره 2 ساله فعالیت برگزار شد، گفت: اگر فردا در جلسه هماهنگی قوا، دوره فعالیت ستاد، مجدداً تمدید شود، ادامه این جلسات را برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور ادامه داد: امروز گزارش مفصلی از عملکرد نزدیک به دوسال کمیته های مختلف ارائه شد؛ اقدامات کمیته قضایی، اقدامات بسیار مؤثری بود و ضمن اینکه مدیریت خوبی در فضای رسانه ای از نظر حقوقی انجام شد اما در این ستاد روزنامه یا سایتی بسته نشد و یا خدای ناکرده بازداشتی‌ای نداشتیم.
رحمانی فضلی عنوان کرد: رسانه ها هماهنگی، همکاری، درک و فهم درستی از ما داشتند، همواره به توصیه‌ها توجه داشتند و اگر مواردی هم احساس کردیم که خارج از مصوبه است با تذکر جزئی حل شد.
وی افزود: کمیته رسانه ای و همچنین کمیته های محتوایی و کمیته ضد عملیات روانی، گزارش مفصلی از عملکرد رسانه ها در این حوزه، اقدامات کمیته ها و روند تامین محتوا ارائه کردند.
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی با اشاره به اینکه بیش از هزار مصوبه در این دو سال داشتیم، اظهار کرد: بر اساس گزارشی که در جلسه امروز ارائه شد، مصوبات ستاد به نحو مطلوبی به مرحله اجرا درآمده است و همه باید در مسائل اقتصادی تلاش کنیم با اولویت پیشگیرانه، فضا را به گونه ای پیش ببریم که مانع سوءاستفاده و بهره برداری رسانه های خارجی و معاندین از فضای اقتصادی کشور شویم.
وی با تاکید بر اینکه در این دو سال، بیش از 70 درصد سیاست ها و مصوباتی که در این ستاد تصویب شد، مبتنی بر بحث پیشگیری بوده‌است، تصریح کرد: با این رویکرد، تلاش ما در این دو سال بر این بوده که آن دسته از مسائل اقتصادی را که موجب تشدید دغدغه و نگرانی های مردم می‌شود به نهادهای اجرایی، دولت و مجلس منعکس کنیم و نگذاریم اتفاقی بیفتد که بحمد ا... تا حد زیادی، این مقصود حاصل شده است.
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی با بیان اینکه در جلسه امروز مجددا موضوع نظارت در حوزه قیمتها به عنوان یکی از مطالبات افکارعمومی مطرح شد،  افزود: در جلسه امروز، گزارش دقیق و درستی در این حوزه از سوی متولیان ارائه شد، خوشبختانه کارهای خوبی انجام و با کارگروهی که از قوای مختلف تشکیل شده است، در حال تقویت امر نظارت هستند.
وزیر کشور با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت منابع، اعتبارات و تسهیلات مقرر برای پرداخت به واحدهای صنفی و تولیدی در جلسه امروز، عنوان کرد: اتحادیه ها و صنوف نسبت به میزان و زمان ارائه این کمک نظراتی داشتند از جمله اینکه؛ مبالغ افزایش یابد و فرایند پرداخت تسهیل و تسریع شود؛ البته این کمک از نظر ما مبلغ ناقابلی است و درحد توان و ظرفیت دولت است، اما نظرات اصناف مورد توجه قرار گرفت و حتما منعکس خواهد شد.
 دکتر رحمانی فضلی به موضوعات مطروحه درخصوص قرارداد ایران و چین به عنوان یکی از مصادیق تحریف در تصویر سازی برای افکار عمومی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در فضای رسانه‌ای، معاندین این موضوع را تحریف کردند و ادعاهای خلاف واقعی چون واگذاری جزایر و فروش برخی از مناطق و یا چاههای نفت را مطرح کردند که همه این موارد، خلاف واقع است و مقرر شد رسانه ها در آگاه سازی، اطلاع رسانی و شفاف سازی موضوعات از جمله در این زمینه، بیشتر فعالیت کنند.
وزیر کشور در همین راستا تصریح کرد: این موضوع بین ایران و چین در حد توافق اولیه بوده و در این روند، محورهای همکاری برای 25 سال مشخص می شود، اما برای اجرایی شدن، حتما فرایندهای قانونی را طی کند که تصویب در دولت و سپس در مجلس از اجزای این روند قانونی خواهد بود.
دکتر رحمانی فضلی در شرایط خاص کنونی و به ویژه در شرایط شیوع کرونا که تاثیر جدی بر مسائل اقتصادی و معیشت مردم دارد، به گونه ای عمل کنیم که واقعیت های موجود اقتصادی کشور را به مردم منتقل کنیم و ضمن جلب حمایت و پشتیبانی مردم برای عبور از مشکلات، بتوانیم همه با هم مسائل کشور را حل کنیم.
وزیر کشور در پایان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و تأکید ایشان در خصوص ضرورت امیدآفرینی، اعتماد سازی و تشویق به تولید و سرمایه گذاری ابراز امیدواری کرد: به لطف خداوند و با اراده مشترک همه اجزای کشور، از این شرایط خاص عبور خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رحمانی فضلی رسانه مسائل اقتصادی جلسه امروز اطلاع رسانی اقتصادی کشور رحمانی فضلی وزیر کشور رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح راه آهن رشت - کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور امروز در بازدید از طرح راه آهن رشت - کاسپین از افتتاح این طرح تا چند روز دیگر خبر داد. 

حجت الله عبدالملکی امروز در بازدید از این طرح گفت : طرح اتصال ریلی دریای خزر به خلیج فارس از مهم ترین طرح های راهبردی و اقتصادی کشور است که فاز منطقه ی آزاد این طرح به زودی افتتاح می شود.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح راه آهن رشت - کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی
  • شوک بزرگ به یونایتد: بدهی مالیاتی دارید، خرید تعطیل!‏
  • بیشترین هدررفت گاز در بخش کشاورزی است
  • ساخت نخستین موتور فرد سیلندر کشور توسط مخترع همدانی
  • برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی تعطیل شدنی نیست
  • ایرانی‌ها کارت اعتباری بین‌المللی می‌گیرند
  • داروخانه مرکزی هلال احمر در ۲۹ اسفند ماه تعطیل است
  • مالیات صنایع مستقر در مازندران به حساب درآمد مالیاتی استان واریز شود 
  • اگر موافق هستید صلوات بفرستید وگرنه ختم جلسه!
  • جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد