Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:44:57 GMT

تولید ۳۰۰ هزار تن یونجه در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۵۳۳

تولید ۳۰۰ هزار تن یونجه در ایرانشهر

مجید فیاضی مدیرجهاد کشاورزی ایرانشهر با بیان این که هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به کشت یونجه اختصاص دارد، در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به طور متوسط از هر هکتار در هر چین ۱۲ تن یونجه برداشت می‌شود.

مجید فیاضی افزود: شرایط اقلیمی، آب و هوای مساعد و زمین‌های حاصلخیز سبب برداشت ۱۵ تا ۱۷ چین در طول سال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ۵۰ درصد یونجه تولید شده بصورت خشک به استان‌های دیگر عرضه و بقیه آن برای خوراک ۱۵۰ هزار رأس دام سبک و ۲۹ هزار رأس دام سنگین ایرانشهر استفاده می‌شود.

بیش از ۶۰۰ نفر در کاشت، داشت و برداشت یونجه در ایرانشهر مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید یونجه کشاورزی سیستان وبلوچستان کشت یونجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فروش نمایش های تماشاخانه ایرانشهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «ماه هم مردمی بودیم»، «ژیلت»، «یکی نبود یکی بود» و «از نظر سیاسی بی ضرر» که بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده کرمانی به صحنه رفتند به تفکیک اجرا‌ها مشخص شد.

نمایش «ما هم مردمی بودیم» به کارگردانی احسان ملکی که از ۲۹ بهمن ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۲۴ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند و با میزبانی از ۱۵۸۹ تماشاگر، فروشی معادل ۲۰۶ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان داشته است.

نمایش «ژیلت» به کارگردانی حسن جودکی که از ۱۸ بهمن در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۲ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه توانست با میزبانی از ۲۰۳۸ تماشاگر به فروشی معادل ۲۳۲ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «یکی نبود یکی بود» به کارگردانی علی کوزه گر که از ۲۰ بهمن در سالن ناظرزاده کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۱ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه توانست با میزبانی از ۴۴۹۱ تماشاگر به فروش ۷۷۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «از نظر سیاسی بی ضرر» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که از ۱۸ بهمن در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان اجرا‌های خود را آغاز کرد؛ با ۳۳ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند و با میزبانی از ۴۳۳۷ تماشاگر فروشی معادل ۶۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داشته است.

دیگر خبرها

  • برداشت شکوفه‌های بیدمشک در آذربایجان غربی آغاز شد
  • امسال بیش از ۲.۵ میلیون لیتر عرق بیدمشک در آذربایجان غربی تولید می شود
  • «بیدمشک»پیام آور بهار در ارومیه/ کشت بیدمشک در ۶۰ هکتار
  • دستگیری پزشک قلابی در ایرانشهر
  • برداشت گیاه دارویی زیره سبز از مزارع استان بوشهر آغاز شد
  • فرایند برداشت میوه درخت نخل روغنی و تولید هزاران تن روغن پالم (فیلم)
  • برداشت بیش از ۲۰۰ هزار تن ذرت در داراب
  • دورنمای مناقشه میدان گازی آرش/ غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • آمار فروش نمایش های تماشاخانه ایرانشهر
  • گلخانه‌ها، محافظان آب در عصر خشکسالی