Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قدیریان ازاجرای پنجمین مرحله اهدای کتاب به کانون های فعال و برتر استان تهران در اولین رویداد ملی فهما خبر داد.

حجت الاسلام غلامعلی قدیریان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از اجرای پنجمین مرحله اهدا کتاب به کانون های برتر و فعال استان تهران در اولین رویداد ملی فهما در روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:در این دوره به کانون های فعال و برتر گل نرگس وآل یاسین در شهرستان پردیس، صبح امید در شهرستان دماوند و منتظران در شهرستان قدس  بیش از هزار جلد کتاب با موضوعات آموزشی،کودکان و عمومی اهدا گردید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد استان تهران افزود:با فرارسیدن ایام دهه امامت و با توجه به شرایط کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران اقدام به تهیه اقلام غذایی و بهداشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه نمودند.

یادآور میشود  در همین راستا بیش از ۵ هزار جلد کتاب به کانون های برتر وفعال شهرستان های پیشوا،قرچک،ورامین،پاکدشت،شهریار، اسلامشهر و فیروزکوه درچهار مرحله اهدا گردید.

پایان پیام/704

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی کمک مومنانه دهه امامت و ولایت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های قرآنی مساجد اردبیل در ماه رمضان تقویت می‌شود

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، همزمان با منویات مقام معظم رهبری «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» به همت فعالان کانون‌های مساجد پایگاه‌های قرآنی در مساجد تشکیل شد و هم اکنون بیش از ۱۳۹ پایگاه قرآنی در مساجد استان اردبیل به اجرای برنامه‌های قرآنی می‌پردازد.

وی تصریح کرد: این پایگاه‌های قرآنی در بخش‌های مختلف از جمله برپایی مجالس قرآنی همراه با تفسیر و بیان نکته‌های کلیدی و قصص در قرآن کریم است که طی ماه مبارک رمضان این برنامه با هدف ترویج معارف قرآن کریم بین نوجوانان و جوانان تقویت خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: برپایی ویژه برنامه جزخوانی قرآن کریم به همت فعالان کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های است که در کنار این فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

آمون خاطرنشان کرد: اکثر این برنامه‌های قرآنی در مناطق کم برخوردار و روستایی است تا اهالی روستا و مناطق محروم و کم برخوردار نیز از فیوضات فعالیت‌های قرآنی برخوردار شوند.

وی افزود: برپایی جلسه اخلاق در قرآن کریم با عنوان «در مسیر رستگاری» با حضور مدرس سطح عالی حوزه علمیه قم از ۵ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مسجد المهدی (عج) شهرک بعثت به همت کانون محسنین و مسجد محله معجز به همت کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه ویژه خواهران از دیگر برنامه‌های قرآنی و ترویج اخلاق به همت کانون‌های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: برپایی سفره‌های افطاری ساده در کانون‌های مساجد و مشارکت فعالان کانون‌های مساجد در هرچه پرشورتر شدن محفل بزرگ قرآنی در مصلای اردبیل از دیگر فعالیت‌های قرآنی است که با مشارکت بچه‌های مسجد پیگیری می‌شود.

کد خبر 6057114

دیگر خبرها

  • درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در پویش ملی «خوانش کتاب»
  • اهدای مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • فعالیت ۱۳۹ پایگاه قرآنی در مساجد استان اردبیل
  • ۲ عضو کانون گلستان، برگزیده مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب»
  • جایگاه کانون های فرهنگی را در مساجد تقویت کنیم
  • تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل
  • پایگاه‌های قرآنی مساجد اردبیل در ماه رمضان تقویت می‌شود
  • برگزیدگان مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» معرفی شدند
  • اهدای ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند نهاوندی
  • پیوست رسانه‌ای رویداد‌های کانون پرورش فکری مازندران