Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@07:30:53 GMT

گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی شهرستان قرچک

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۵۶۶

گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی شهرستان قرچک

در آستانه ماه محرم گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی شهرستان قرچک صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، در آستانه ماه عزای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) مسئولین هیئات مذهبی شهرستان قرچک در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان گردهم آمدند.

حجت الاسلام مصطفی دین پرور رییس سازمان تبلیغات اسلامی قرچک در این مراسم گفت: ما مطیع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و تمامی  مصوبات این ستاد را برای هیئات مذهبی  و برگزاری  مراسمات ماه محرم بکار خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: مسئولین هیئات مذهبی باید زمینه های برگزاری مراسمات را طبق پروتکل های بهداشتی  و مصوبات ستاد ملی کرونا  فراهم نمایند.
 

دین پرور در پایان تصریح کرد: هیئات مذهبی نیازمند  ماسک و اقلام بهداشتی  هستند که  از مسئولین شهرستان درخواست داریم برای  تهیه این اقلام  نهایت همکاری  را در این زمینه داشته باشند.

 

لازم بذکر است، در شهرستان قرچک حدود ۶۰۰ هیئت مذهبی فعال وجود دارد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی هیئت های مذهبی شهرستان قرچک هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، خانم کریمی پور، مدیر شبکه بهداشت و درمان کرخه گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان با اعتباری بیش از ۸ هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع و در ۳ فاز اجرایی در حال ساخته می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

 

محمد کعب عمیر، نماینده مردم شوش و کرخه در آیین آغاز ساخت این بیمارستان گفت: در شرایطی که اولویت دولت تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، با پیگیری شبانه روزی همه مسئولان شهرستان و نیاز ضروی مردم کرخه مجوز ماده ۲۳ و موافقت اصولی آن دریافت و امکان ساخت این بیمارستان فراهم شد.

 

در آیین آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی کرخه محسن ستاری فر، فرماندار شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین امیری اصل، امام جمعه، سرگرد پاسدار گوروی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرخه، فرخ نیا معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و شاوور، شهرداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا و جمعی از مسئولان اداری نظامی انتظامی، حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تمام مدیران و روسای ادارات موظف به اجرای مصوبات شورای شهر هستند
  • ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور در ایام نوروز
  • تقدیر از رییس شورای هیئات مذهبی مازندران
  • ۹۵ درصد مصوبات اداری چالوس اجرا شد
  • لغو مرخصی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پیگیری مصوبات و پروژه‌های بر زمین مانده شهرستان چالوس
  • گردهمایی تخصصی الگوی کشت محصولات زراعی در گناباد
  • گردهمایی ۱۴۳ متصدی نانوایی شهرستان تویسرکان
  • ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان نسبت به کم توجهی های حوزه وقوع حوادث رانندگی/مصوبات كامل اجرا نمي شود
  • آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی کرخه