Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:47:58 GMT

بدون کالدرون و علی منصور!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۶۱۶

بدون کالدرون و علی منصور!

جدال برگشت پرسپولیس برابر ذوب آهن در شرایطی قرار است جمعه شب در استادیوم آزادی برگزار شود که این دیدار دو غایب سرشناس به نسبت بازی رفت در فولادشهر دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس و ذوب‌آهن برای بازی رفت‌شان در نیم فصل اول در حالی روبروی هم قرار گرفتند که در آن زمان سکان هدایت سرخ‌ها برعهده گابریل کالدرون آرژانتینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی بود که در آن سوی میدان نیز علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی ذوب آهن در اصفهان حضور داشت تا در نهایت آن دیدار با برتری 3 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و منصوریان شکست سنگینی را برابر سرخ‌های تهرانی متحمل شود.

حالا و در آستانه دیدار برگشت این تیم‌ها نه خبری از کالدرون روی نیمکت پرسپولیس است و نه علیرضا منصوریان در ذوب‌آهن حضور دارد! جالب اینجاست که پس از جدایی منصوریان از ذوب‌آهن، رادولوویچ کروات سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت که کرونا باعث شد عمر سرمربیگری او به بازی برگشت برابر پرسپولیس قد ندهد و حالا پرسپولیس یحیی گل‌محمدی باید در بازی برگشت برابر ذوب‌آهن با لوکا بوناچیچ، آماده رقابت ویژه‌ای شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن منصوریان کالدرون ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس