Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حقیقی در ابتدا در مورد بازگشتش به فوتبال ایران اظهار داشت: حضور در فوتبال اروپا قوانین خودش را دارد. در اروپا کمترین بدهی در هر زمینه‌ای حتی جریمه رانندگی هم داشته باشید، مجوز کارتان باطل می‌شود و من تنها به خاطر ۸۰۰ یورو نتوانستم در اروپا بمانم و راهی جز بازگشت به فوتبال ایرا نداشتم.

وی افزود: خوشحالم که تیم پرطرفدار نساجی را انتخاب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: شرایط فوتبال اروپا قابل مقایسه با فوتبال ایران نیست اما تنها راه  من بازگشت به فوتبال، ایران بود. البته الان من خوشحال هستم که به ایران آمدم هرچند پس از ۱۰ سال حضور در فوتبال اروپا بازگشت کمی سخت بود.

وی در ادامه گفت: زمانی که من در سوئد بودم، ۳ بار متوالی پایم را  عمل کردم. حتی دکتر طول درمان ۶ ماه را به من داده بود که من کمتر از ۲ ماه در زمین بودم. دوران سختی را پشت سر گذاشتم و نیم فصل در تیم سوئدی بازی کردم و جزو ۳ دروازه‌بان برتر بودم.

حقیقی خاطرنشان کرد: در پنافیل پرتغال هم عملکرد خوبی داشتم. در روبین کازان هم شرایط خیلی خوب بود اما به خاطر حضور بازیکنان خوب در این تیم بازی به من نمی‌رسید. با این حال روبین کازان من را از نو کوبید و ساخت و هر چه در دروازه‌بانی دارم از این تیم است. شرایط خیلی سخت بود.

وی اضافه کرد: زمانی که من در روبین کازان بودم، کی‌روش تاکید داشت که بازی کنم. فشار روی من زیاد بود. اما من به لیگ ۲ پرتغال رفتم. هر کس جای من بود قید آن پول را نمی‌زد اما برای من بازی کردن اولویت داشت. اما توانستم در نهایت به جام جهانی بروم.

حقیقی گفت: بالاترین افتخار برای هر بازیکنی بازی در جام جهانی است.

وی در مورد شرایط نساجی هم گفت: ابتدا باید از مالک و مدیرعامل تیم تشکر کنم و شرایط خوبی داریم. تیم ما از نظر مالی شرایط خوبی دارد.

وی افزود: با حضور محمود فکری روحیه جنگندگی به تیم تزریق و شرایط خیلی خوب شد. کادر فنی زحمت زیادی برای ما کشید.

دروازه‌بان نساجی اضافه کرد: چند بازیکن در نیم فصل جدا شدند و چند بازیکن مصدوم داریم. با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم اما نتایج خوبی گرفتیم.

وی تصریح کرد: مربی دروازه‌بان‌های تیم برای من سنگ تمام گذاشت. من مصدوم بودم اما با من به نحوی کار می‌کردند که بتوانم تیم را همراهی کنم. امیدوارم تا پایان فصل انسجام ما حفظ شود.

حقیقی در مورد پیوستنش به پرسپولیس گفت: این حرفه‌ای نیست که بخواهم در این مورد صحبت کنم. پرسپولیس خانه من است اما از الان نمی‌توانم در مورد آینده صحبت کنم. هر چه دارم از پرسپولیس است و همیشه برای آمدن به این تیم آماده هستم اما این کادر فنی است که نظر نهایی را می‌دهد.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس روبین کازان روسیه علیرضا حقیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس روبین کازان روسیه علیرضا حقیقی تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس روبین کازان روسیه علیرضا حقیقی روبین کازان دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا

ستاره فرانسوی در گشودن دروازه بارسلونا به دنبال شکستن رکورد توماس مولر است.

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به نقل‌ از اوپتا؛ کیلیان ام باپه تاکنون ۶ بار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. بارسلونا رقیب محبوب این ستاره فرانسوی محسوب می شود چراکه او دروازه هیچ تیمی را بیش از بارسلونا در این رقابت ها باز نکرده است. بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا فقط از یک بازیکن بیشتر از ام باپه گل دریافت کرده است؛ توماس مولر ۸ بار موفق به گشودن دروازه بلوگرانا شده و از این نظر رکورددار است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • تماشایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • تیم منتخب فصل فوتبال زنان ایران را بشناسید