Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@21:16:39 GMT

تجربه حضور در جام جهانی 2014 از زبان علیرضا حقیقی / ویدیو

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۷۵۷

‍‍‍‍‍‍

تجربه حضور در جام جهانی 2014 از زبان علیرضا حقیقی / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، بارتومئو بین سال های 2014 تا 2020 رئیس بارسا بود و به دلیل مدیریت ناکارامد خود بارسا را در دوران پاندمی کرونا تا مرز ورشکستگی نیز برد. در نهایت او استعفا داد تا انتخابات ریاست بارسلونا زودتر برگزار شود و خوان لاپورتا جای او را گرفت.

بارتومئو را مسبب وضعیت فعلی بد اقتصادی بارسلونا می دانند اما او همیشه از سیاست هایش دفاع کرده است. بارتومئو را متهم می کنند بازیکنانی متوسط با هزینه و دستمزد بسیار بالا را می خرید و همین به بارسلونا ضربه زد.

بارتومئو در مصاحبه جدید خود گفت برکنار زوبی زارتا در ابتدای سال 2015 اشتباه بزرگ او بود. او کسی را اخراج کرد که در سال 2014 انریکه را به عنوان مربی منصوب کرد و هفت خرید خوب از جمله لوئیس سوارز، تراشتگن و ایوان راکیتیچ برای باشگاه انجام داد.

بارتومئو گفت: «رئیس ها هیمشه تصمیمات درست نمی گیرند و بله، فکر می کنم در اخراج زوبی زارتا اشتباه کردم. اگر به عقب برگردم هرگز چنین تصمیمی نمی گیرم. روزهای پرتنشی بود و لوئیس انریکه با برخی بازیکنان مشکلاتی داشت. در آن مقطع تصمیم گرفتم مدیر ورزشی و مدیر عامل را قربانی کنم ولی بهتر بود اختلافات را از بین می بردم. برکناری زوبی زارتا به خاطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از سوی فیفا نبود. مشکل در واقع داخلی بود.»

دیگر خبرها

  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • روز جهانی زبان انگلیسی ۱۴۰۳ + پوستر International English Language Day
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم)
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک