Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حساب کاربری ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب، که بیانات ایشان درحوزه زنان و خانواده را بازنشر می‌دهد، در آخرین توئیت خود بخشی از بیانات ایشان در حوزه خدمت زنان به مردان در خانه را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این توئیت رهبر انقلاب این موضوع که زن مانند یک مستخدم به مرد در خانه خدمت کند را از منظر اسلام نفی کرده و عنوان کرده‌اند که زن و شوهر علاقه‌مند به یکدیگر، در کار‌های خانه به هم کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در کار خیر و کمک مؤمنانه مسابقه بگذارید

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط صفحه ریحانه را مشاهده می‌کنید:

" رهبر انقلاب: در محیط خانواده، زن و مردی که به هم علاقه دارند، با کمال میل و شوق کار‌های هم را انجام می‌دهند؛ اما انجام دادن از روی میل، غیر ازین است که کسی احساس کند یا اینطور عمل کند که گویا وظیفه زن است که باید مثل یک مستخدم، خدمت مرد را انجام دهد. چنین چیزی در اسلام وجود ندارد. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب زنان ایرانی خانواده ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید

مرجع تقلید شیعیان گفت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله  نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار آیت الله کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیروهای مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند. 

وی با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصاً رژیم صهیونیستی افزود: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، و باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گروهای مقاومت هستند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: براین اساس‌ بر وحدت جهان اسلام تأکید می کنم  و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند. 

 در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش کامل و جامع ای از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عباس عبدی: انجام کار غیرقانونی با تذکر حل نخواهد شد
  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • فضائلی: برخی مسئولان به‌تازگی بدلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • رهبرانصارالله: دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است