Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@11:17:12 GMT

کنسرت آنلاین کیهان کلهر به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۸۴۲

کنسرت آنلاین کیهان کلهر به تعویق افتاد

کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با انتشاراطلاعیه‌ای در صفحه شخصی‌اش از به تعویق افتادن تازه‌ترین کنسرت آنلاین خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کنسرت آنلاین کیهان کلهر که قرار بود سیزدهم مردادماه ساعت ۲۲ پیش روی مخاطبان قرار گیرد، با انتشار اطلاعیه‌ای از سوی این نوازنده بین‌المللی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلهر در متن کوتاهی ضمن اشاره به لغو کنسرت آنلاین امروز خود نوشته است: «دوستان و همراهان اجرای امشب با به دلیل بروز پاره‌ای از مشکلات از تاریخ سیزدهم مرداد به تاریخ پانزدهم مرداد ساعت ۲۲ موکول می‌گردد.»

کیهان کلهر در پست قبلی خود نوشته بود: «دوشنبه سیزدهم مرداد ساعت بیست و دو بخش نخست کنسرت شهر خاموش را از خانه باغ اتحادیه به محضرتان ارائه خواهیم کرد. لازم به توضیح است که شهر خاموش به دلیل محدودیت زمان پخش زنده در اینستاگرام در دو بخش و طی دو برنامه متفاوت در تاریخ‌های سیزدهم مرداد از تهران و نوزدهم مردادماه از اصفهان اجرا خواهد شد.»

«محبوب من»، «مرا از خود مرنجان» و «شهر خاموش» قطعاتی هستند که در کنسرت آنلاین تهران و «طرقه»، «آتشگاه» و «شهر خاموش» قطعاتی هستند که در کنسرت آنلاین اصفهان اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کیهان کلهر موسیقی کنسرت اصفهان تعویق سیزدهم مرداد کنسرت آنلاین کیهان کلهر شهر خاموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی/ علت مرگ هنوز توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است

پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وزارت بهداشت نسبت به تعویق یکساله طرح خانم دکتر بخشی و انتخاب محل خدمت او با وی همکاری کامل داشت اظهارداشت: در خصوص تعویق یکساله آغاز به طرح خانم دکتر بخشی، تغییر قالب خدمت ایشان از آموزشی به درمانی و همچنین انتخاب شهرستان محل خدمت وی، همکاری کامل را با ایشان به عمل آمد به طوری که تعیین شهرستان نورآباد به عنوان محل خدمت، انتخاب شخص ایشان بوده و وزارت بهداشت در هیچ یک از این مراحل به هیچ گونه خوداظهاری یا مدرکی که حاکی از بیماری روحی ایشان باشد، دسترسی نداشته است.

وی توضیح داد: ایشان طرح تخصص خود را به مدت یک سال به تعویق انداخته بود که وزارت بهداشت، در این زمینه همکاری لازم را با وی به عمل آورده، و با شروع طرح ایشان به فاصله یک سال بعد موافقت شده بود.

پاک آیین افزود: خانم دکتر بخشی یکبار در سال ۱۴۰۱ درخواست جابه جایی محل خدمت خود را بدون اشاره به هرگونه شرایط خاص یا ابتلا به بیماری روحی به کمیسیون تعهدات نیرو‌های متخصص ارائه کرد، اما از آنجا که طرح خود را اساسا آغاز نکرده و به مدت یک سال به تعویق انداخته بود، طبعا درخواست جابه جایی نیز بلاموضوع ماند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ هم که سال شروع طرح ایشان است، اساسا درخواستی از سوی ایشان به کمیسیون تعهدات ارائه نشده بود.

پاک آیین اضافه کرد: انتخاب شهرستان محل طرح در استان لرستان و گذراندن طرح در قالب درمانی به جای آموزشی در شهرستان نورآباد، بنا به خواست شخص مرحوم دکتر بخشی با هدف کاهش مدت طرح صورت گرفته و از سوی وزارت بهداشت در این زمینه، مانعی ایجاد نشده و اصراری نیز انجام نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون تعهدات نیرو‌های متخصص در صورت مشاهده سوابق بیماری روحی، پرونده دستیاران را به شورای عالی پزشکی ارجاع می‌دهد و شورای مذکور، آنها را برای خدمت به نزدیکترین محل به اقامتگاه ایشان اعزام می‌کند، گفت: با این حال در خصوص خانم دکتر بخشی سوابقی مبتنی بر بیماری در دست نبوده است.

دستیار وزیر بهداشت در پایان تصریح کرد: بر خلاف ادعای برخی رسانه‌های بیگانه در خصوص درج نام ایشان در لیست سیاه وزارت بهداشت، اساسا چنین لیستی وجود نداشته که نام ایشان یا دیگری در آن ثبت شده باشد.

به گزارش ایرنا مرگ این پزشک در دلفان لرستان طی پنجم فروردین درحالی خبرساز شد که برخی  منابع احتمال خودکشی وی را گمانه زنی کردند و عده‌ای نیز مدعی شده بودند که وزارت بهداشت وی را در لیست سیاه قرار داده بوده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • چراغ هیچ کدرشته-محل دارای متقاضی یا اشتغال خاموش نشده است
  • پرتاب ماهواره‌های جدید «استارلینک» به تعویق افتاد
  • توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی/ علت مرگ هنوز توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است
  • اقدامات داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین ماه + نحوه فعالیت بعد از سیزدهم
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • جستجوی ذرات مرموز «شبح» را در تونل‌های زیرزمینی سرن
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است