Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم لهستانی باواریایی ها به تمجید از سرمربی سابق خود می پردازد.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این زیر نظر یورگن کلوپ در دورتموند کار کرده است، به تمجید از این سرمربی آلمانی می پردازد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، روبرت لواندوفسکی معتقد است که کلوپ با توجه به شناخت بسیار خوبی که از شاگردانش دارد، موجب افزایش انگیزه و روحیه آن ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ دو چهره دارد

از لواندوفسکی سوال شد که محبوب ترین سرمربی برای او چه کسی است و او پاسخ داد:

از نظر من یورگن کلوپ و پس از آن قطعا پپ گواردیولا محبوب ترین مربی برای من است. کلوپ دو چهره دارد، یک چهره او مانند پدری مهربان است اما چهره دوم او مانند یک مربی یا مدیر است. او به عنوان یک سرمربی می تواند هر چیزی را به شما بگوید و منظور من (از هر چیزی) چیزهای خوبی نیست بلکه چیزهای بدی است که او می تواند به شما بگوید. او همچنین باعث افزایش انگیزه بازیکنان خود می شود و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد زیرا شناخت بسیار خوبی از بازیکنان خود دارد.

در ادامه لواندوفسکی راجع به تقابل با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

در این فصل، چلسی فوق العاده بازی کرده است و عملکرد بسیار خوبی داشته است. من نگران این مسابقه نیستم. ما بایرن مونیخ هستیم و برای چلسی نیز احترام زیادی قائل هستیم. ما می دانیم که در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و از نتیجه بازی رفت نیز آگاه هستیم. ما باید در 20 دقیقه ابتدایی این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم.

همچنین بخوانید:

روبرت لواندوفسکی | انتشار قراردادی که رئال مادرید برای مهاجم لهستانی آماده کرده بود

جدول نهایی کفش طلای 2019/20: چیرو ایموبیله پس از 13 سال سری آ را به کفش طلا رساند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی یورگن کلوپ بسیار خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره شکست خانگی مردانش برابر رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا توضیح داد.

به گزارش تسنیم، پپ گواردیولا پس از باخت شب گذشته (چهارشنبه) منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: به رئال مادرید به خاطر مقاومتش در دفاع تا آخرین دقیقه بازی تبریک می‌گویم. آنها کارشان را خیلی خوب انجام دادند و ما در توجه به جزئیات برای رسیدن به گل خوب کار نکردیم. فکر می‌کنم در سه بازی قبلی‌مان برابر رئال هم عملکرد خوبی داشتیم. در برنابئو هم عملکردمان همینطور بود و من به‌عنوان سرمربی تیم تنها چیزی که می‌توانم از بازیکنانم بخواهم همین است.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش مقابل رئال مادرید بدشانسی آورده است، گفت: یوهان کرایف می‌گفت که چیزی به‌عنوان شانس وجود ندارد و من هم با او موافقم. نتوانستیم گل بعدی را بزنیم در حالی که هر کاری می‌شد برای رسیدن به گل انجام دادیم، اما طوری که ما این بازی را باختیم مزخرف‌ترین شکلی است که یک تیم می‌تواند بازنده باشد. همیشه نمی‌توان برنده بود، اما ما تلاش‌مان را کردیم. بیشتر از این چه چیزی می‌توانستم از بازیکنانم بخواهم؟ بیشتر از این نمی‌شد کاری انجام دهیم.

سرمربی سیتی درباره ضربات پنالتی هم خاطر نشان کرد: گاهی اوقات در پنالتی‌ها شما برنده هستید و گاهی اوقات هم نه اما واقعیت این است که با وجود دفاع خوب حریف ما هم در جریان بازی آنطور که باید از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. با این وجود همه بازیکنان ما در سطحی بالا بازی کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پپ گواردیولا بهترین سرمربی سال 2023 جهان پپ گواردیولا: بازیکنانم سوپرمن هستند!

دیگر خبرها

  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»