Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:57:53 GMT

ادامه خشم بزرگترین آتش‌سوزی کالیفرنیا در سال ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۰۸۵

ادامه خشم بزرگترین آتش‌سوزی کالیفرنیا در سال ۲۰۲۰

آتش سوزی گسترده در شرق لس آنجلس و جنوب ایالت کالیفرنیا با گذشت چهار روز از وقوع آتش سوزی مهیب در جنوب کالیفرنیا، همچنان ادامه دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع رسانه ‎ای آمریکا، با گذشت چهار روز از وقوع آتش سوزی مهیب در شرق لس انجلس و جنوب کالیفرنیا، این آتش سوزی مهیب که بزرگترین آتش سوزی امسال کالیفرنیای جنوبی محسوب می شود، همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آتش سوزی‌ که باعث تخلیه هزاران نفر از خانه‌هایشان شده است، همچنان رو به گسترش است و تاکنون بیش از 20 هزار هکتار از جنگل‌های کالیفرنیا را در شعله های خود بلعیده است.

در همین ارتباط، «جان مدینا» سخنگوی صلیب سرخ آمریکا گفته که از صبح دوشنبه تا کنون فقط بخش اندکی از آتش سوزی مهار شده است و تهدیدات مربوط به ویروس کرونا روی سختی کار تیم تخلیه افزوده است.

اکنون بیش از 1300 آتش نشان در بخش های مختلف این آتش‌سوزی گسترده‌ جنوب کالیفرنیا- که از روز جمعه هفته گذشته در «چری والی» واقع در حدود 75 مایلی شرق لس‌آنجلس آغاز شده است- مستقر شده‌اند تا پیشروی شعله‌های عظیم آتش را متوقف کنند.

انتهای پیام

R1283/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" آتش سوزی جنگل ها و مراتع بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی در کالیفرنیا؛ به هزاران تن از سکنه دستور تخلیه داده شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی در کالیفرنیا؛ به هزاران تن از سکنه دستور تخلیه داده شد واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" آتش سوزی جنگل ها و مراتع پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۲ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۳ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد ۴ عطوان برررسی کرد: ۶ گام استراتژیک چین برای پایان‌دادن به سلطه دلار آمریکایی در جهان ۵ ظریف: اشتباهات محاسباتی ابرقدرتها تبعات فاجعه‌بار بدنبال داشته است ۶ شرط آمریکا برای لغو تحریم‌ها علیه روسیه/امید به توافق تسلیحاتی با مسکو و پکن ۷ عمران خان : میانجی‌گری پاکستان میان ایران و عربستان پیشرفت کُندی داشته است ۸ حمله مهاجمان برای آزادی زندانیان داعشی پس از ۱۸ ساعت درگیری پایان یافت مهمترین اخبار بین الملل گزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد «شربل وهبة» وزیر امور خارجه لبنان شد+ بیوگرافی جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود مهمترین اخبار تسنیم ظریف: اشتباهات محاسباتی ابرقدرتها تبعات فاجعه‌بار بدنبال داشته است حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا آتش سوزی جنگل ها و مراتع اخبار آمریکا آتش سوزی جنگل ها و مراتع رژیم صهیونیستی بین الملل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد

به گزارش جام جم آنلاین، سخنگوی نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد یک کشتی جنگی این کشور که قرار بود برای کمک به برپایی یک بندر موقت در نزدیکی غزه به مدیترانه شرقی برود، به دلیل آتش‌سوزی در اتاق موتور از ماموریت خارج شده و به پایگاه خود بازگشته است.

این سخنگو گفت کشتی باری «جان بوبو» متعلق به نیروی دریایی آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که در مسیر مدیترانه شرقی برای تحویل تجهیزات و نیرو‌های موردنیاز در ساخت پایگاه، در اتاق موتور این کشتی آتش‌سوزی ایجاد شده است.

به گفته پنتاگون، مشخص نیست که این تاخیر پیش‌آمده ساخت پایگاه انتقال کمک‌ها را چه مقدار به تاخیر می‌اندازد. پیش‌ازاین پنتاگون اعلام کرده بود که ساخت این پایگاه در اواخر آوریل یا اوایل ماه مه به پایان خواهد رسید.

سخنگوی نیروی دریایی ایالات متحده در ادامه گفت: «خدمه کشتی ناچار به تخلیه منطقه حریق شده و با استفاده از کپسول‌های آتش‌نشان آتش را اطفا کردند. این سانحه هیچ تلفاتی نداشته است.»

به گفته مقامات آمریکایی، دلیل آتش‌ سوزی هنوز روشن نیست و کشتی برای تعمیرات با استفاده از تنها یک موتور به بندر جکسون‌ویل در آمریکا بازگشته است.

به دلیل مانع‌تراشی‌های رژیم صهیونیستی در ارسال کمک‌ های بشردوستانه به غزه از مسیر زمینی، ایالات متحده قصد دارد یک پایگاه دریایی در غرب غزه ایجاد کند تا کمک‌های ضروری از این مسیر به مردم غزه تحویل داده شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از آتش‌سوزی داخل پایگاه کلسو ناشی از حمله هوایی آمریکا
  • دیگر کسی آمریکا را به عنوان ابرقدرت قبول ندارد
  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکنید+ فیلم
  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند+ فیلم
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا