Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:12:03 GMT

بازی با مرگ مرد جوان با پرش از ارتفاع ۳۰ متری!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۱۳۶

بازی با مرگ مرد جوان با پرش از ارتفاع ۳۰ متری!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک گردشگر جوان انگلیسی که اقدام به پرش از ارتفاع ۳۰ متری یک صخره به داخل دریا کرده بود بر اثر جراحت شدید به بیمارستان منتقل شد. در این حادثه که در سواحل «ابیزا» در جزایر بالئارس اسپانیا رخ داد، این گردشگر از ناحیه نخاع و ستون فقرات دچار آسیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردشگر ۳۸ ساله که هنوز هویتش مشخص نشده اکنون در بیمارستان «ابیزا کَن میزِس» بستری است.

بیشتر بخوانید

مبارزه دیدنی دو مار موش خوار بر سر قلمرو!

ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده لحظه وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این گردشگر در حالی که به همراه یک فرد دیگر در بالای صخره‌ها حضور دارند دیده می‌شود. لحظاتی بعد او از بالای صخره به داخل دریا پریده و پس از فرود در داخل آب صدایی بلند شنیده می‌شود. بنا به گزارش روزنامه «پریئودیکو دِابیزا» صدای شنیده شده در این ویدئو احتمالا صدای برخورد این گردشگر با سنگ‌های زیر آب در پایین صخره بوده است. مسئولان بیمارستان شب بعد از حادثه اعلام کردند که این گردشگر خارجی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده است.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که گردشگران انگلیسی در سواحل ابیزا دچار حادثه می‌شوند. در آگوست سال ۲۰۱۸ نیز یک گردشگر انگلیسی در حالی که تولد ۲۴ سالگی خود را در این سواحل جشن می‌گرفت بر اثر سقوط از یک صخره و برخورد با سنگ‌ها جانش را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستون فقرات پرش از ارتفاع بازی با مرگ حوادث خطرناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی دچار واژگونی شد.

این اتوبوس ۱۵ نفر مسافر داشت که از این تعداد ۱۳ نفر دچار مصدومیت شدند و ۱۱ نفر از این مصدومین به بیمارستان به منتقل شدند و دو مصدوم دیگر نیز در محل حادثه توسط عوامل اورژانس درمان سرپایی شدند.

به گفته سازمان اورژانس یزد، تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه مدیریت و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در دو بیمارستان شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد تحت نظر می‌باشند. 

سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» رئیس پلیس راه استان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در کیلومتر چهار جاده کمربندی (مهریز به میبد) رخ داد.

وی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی جاده به دلیل بارش باران علت این حادثه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال