Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل از عموم مردم نوع‌دوست و خیرین استان برای مشارکت در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه دعوت کرد.

علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به شروع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان از عموم خیرین و مردم نوع‌دوست استان جهت مشارکت در این رزمایش دعوت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک انصار پرداخت کنند‌.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل بیان کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست استان اردبیل می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به دفاتر بسیج سازندگی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج جهت توزیع در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شناسایی شده در قالب رزمایش کمک مومنانه تحویل دهند.

وی افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیرین و مردم نوع‌دوست، شرکت‌های خصوصی، ستاد اجرایی امام(ره)، بنیاد مستضعفان و آستان قدس رضوی ۶۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌پذیر شناسایی شده توزیع شد.

پیرجاهد گفت:در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز نیازمند مشارکت خیرین و مردم نوع‌دوست استان هستیم و این مرحله در سه بازه زمانی (دهه امامت و ولایت، ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و ایام ماه صفر) اجراء می‌شود.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل بیان کرد: تاکنون در گام اول مرحله دوم رزمایش کمک‌مومنانه  ۴۷۸ راس دام سبک و سنگین ذبح شده و ۲۶۲۰بسته معیشتی نیز در بین نیازمندان توزیع شده است‌.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک های مالی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری مانور نظامی در الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فردا سه‌شنبه مانور نظامی در مرکز الجلیل و الجلیل علیا برگزار می‌شود که هدف از آن آمادگی برای مقابله با تهدیدات در همه جبهه‌هاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب لیلا، دختر الهام علی‌اف و دوست‌پسر یهودی‌اش!
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • دعوت از مردم نوع دوست استان برای اهداء خون
  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت