Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بامداد جنوب و پیام عسلویه را در سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/ک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی راه و شهرسازی وزارت نفت عزاداری محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد، با حضور هنرمندان و اهالی هنر خراسان شمالی و با حضور سعید، لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

سعید لشکری با اشاره به اینکه اساساً هنر از دل تعهد منبعث می‌شود و حامل پیام متعهد به حقیقت است، اظهار داشت: هنر در استانی همانند خراسان شمالی «زنده» است و در بسیاری از موارد در قله قرار دارد.

وی به برگزاری جشنواره ملی نقالان سوره نیز اشاره کرد و گفت: اتفاق ویژه‌ای که در خراسان شمالی رقم خورد و نگاه‌ها را به این سمت آورد این است که مقدمات برگزاری جشنواره ملی نقالان توسط استان فراهم شد و در این خصوص بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر یعنی نوجوانان و دانش آموزان دست گذاشت.

در این آیین امین عربشاهی، مدیر دفتر و خبرنگار تسنیم در استان خراسان شمالی به عنوان چهره خبر سال استان، مرضیه براتی چهره برتر و استاد علیرضا فیروزه چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل شدند. 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • برگزاری نمایشگاه بین المللی و جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران
  • ممنوعیت نقل‌وانتقال تمامی امتیاز‌های نهضت ملی مسکن ابلاغ شد
  • ضبط کلیه عواید حاصل از قاچاق و خرید و فروش اسلحه به نفع دولت
  • همه عواید حاصل از «خرید و فروش اسلحه» به نفع دولت ضبط می‌شود
  • کلیه عواید حاصل از «خرید و فروش اسلحه» به نفع دولت ضبط می‌شود
  • عواید حاصل از «خرید و فروش اسلحه» به نفع دولت ضبط می‌شود