Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@17:26:28 GMT

سالانه چند نفر به جمعیت تهران اضافه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۲۷۲

سالانه چند نفر به جمعیت تهران اضافه می‌شود؟

جهش تولید در تمامی حوزه‌ها متکی به تامین زیرساخت‌های اساسی از جمله آب و برق است که این مهم در شرایط کنونی به خوبی محقق شده است.

به گزارش شریان نیوز،انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، در مراسم افتتاح ۱۵ پروژه صنعت آب و برق در قالب چهاردهمین هفته از پویش هر هفته الف-ب-ایران، ضمن اشاره به زحمات مدیر سابق شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، گفت: صنعت آب و برق جزء زیرساخت‌های حیاتی و بسیار مهم توسعه صنعت و سطح زندگی شهروندان، در همه دنیا به حساب می‌آید و توسعه آن به منزله مقدمه توسعه منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


استاندار تهران، در ارتباط با افتتاح ۱۵ پروژه صنعت آب وبرق در شهر تهران، گفت:

متاسفانه در کشور ما پدیدۀ مصرف بی‌رویه انرژی، به یک رویه تبدیل شده و همین امر تامین برق را در شرایط پیک مصرف بسیار دشوار می‌سازد.

* سالانه ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت تهران اضافه می‌شود
این مقام مسئول، با اشاره به مشکلات استان تهران در ارتباط با مدیریت مصرف برق، عنوان کرد: استان تهران علاوه بر مصرف بی‌رویه انرژی با معضلات دیگری از جمله تعدد مزرعه‌های استخراج ارز دیجیتال، اضافه شدن جمعیت ۲۰۰ هزار نفری در هر سال و ایجاد شهرک‌های صنعتی خارج از برنامه روبروست که این موارد، تامین برق پایدار را دچار مشکل می‌سازد.

وی در بیان عملکرد مثبت شرکت برق منطقه‌ای تهران، افزود: به استناد آمار مطرح شده توسط متولیان حوزه نیرو، با توجه به تمامی مشکلات بیان شده، در سال جاری هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده در سطح استان نداشته‌ایم و تامین برق بدون مشکل استمرار داشته است.

محسنی بندپی، در ارتباط با نقش صنعت آب وبرق در تحقق شعار سال، گفت: جهش تولید در تمامی حوزه‌ها متکی به تامین زیرساخت‌های اساسی از جمله آب و برق است که این مهم در شرایط کنونی به خوبی محقق شده است.

* وزارت نیرو، مصداق بارز تکیه بر توان داخلی است
استاندار تهران، ضمن تشکر از تلاش‌های وزارت نیرو در حوزه صنعت آب و برق، تصریح کرد: پویش هر هفته الف-ب-ایران، کشور را به کارگاهی عظیم تبدیل کرده و هر هفته شاهد افتتاح پروژه‌ها در تمامی نقاط این مرز و بوم هستیم.

این مقام مسئول، با اشاره به شرایط دشوار تحریم و جنگ اقتصادی، گفت: تحول در صنعت آب و برق با تکیه بر منابع و متخصصان داخلی از دستاورد‌های بزرگ وزارت نیرو در سال‌های جاری است.

محسنی بندپی، در پایان، گفت: عزم کلیه مقام‌های مسئول در استان تهران، اعمم از فرماندار، بخشدار و ... به منظور یاری صنعت آب و برق جدی است و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

منبع: شریان

کلیدواژه: صنعت آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر

صادق محمودی گفت: از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه، ساعت ۰:۵:۳۰ صبح ۸ استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد و کیش تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر متأثر امدادرسانی کردند، و هزار ۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۱۹۳ نفر به مناطق امن انتقال، و از ۱۳۲ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: در این بین ۵، هزار و ۸۴۶ کیلوگرم نایلون، هزار و ۲۲۰ قوطی کنسروجات، هزار و ۴۷۰ تخته پتو، هزار و ۴۸۴ تخته موکت، هزار ۵۳۱ بسته غذایی و ۲۱۹ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۶۲ تیم عملیاتی متشکل هزار ۵۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

صادق محمودی گفت: ۴ نیرو‌های عملیاتی ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، و هرمزگان کماکان در حال امدادرسانی می‌باشند.

این مقام مسئول اظهار کرد: نیرو‌های عملیاتی این جمعیت ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک استان هرمزگان برپا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • تولید سالانه سه هزار و 500 تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد
  • تولید سالانه ۳۵۰۰ تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • برداشت غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • اگر بچه‌هایتان را دوست دارید به آن‌ها نودالیت ندهید
  • هشدار؛ این غذا برای کودکان ممنوع
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳