Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق دروازه‌بان‌های پرسپولیس موفقیت‌های اخیر این تیم و قهرمانی در لیگ نوزدهم را حاصل تفکراتی می‌داند که برانکو ایوانکوویچ در این تیم به ایجاد کرد و باعث شد شاهد تداوم قهرمانی های پرسپولیس در چند فصل اخیر باشیم.

سعید عزیزیان، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و مربی اسبق دروازه‌بانان سرخ‌پوشان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن تبریک به پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی در لیگ نوزدهم گفت: این موفقیت علاوه بر تلاش بازیکنان و کادر فنی فعلی، نشات گرفته است روحیه‌ای است که برانکو در پرسپولیس ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو خدمت بزرگی به پرسپولیس کرد و تیم خوبی را ساخت و به مربیان بعدی این تیم تحویل داد. با حفظ اسکلت اصلی تیم موفق برانکو، قهرمانی برای این تیم راحت‌تر شد.

این پیشکسوت پرسپولیس افزود: علاوه بر شرایط خوبی که برانکو برای سرخ‌پوشان ایجاد کرد، حضور کادر فنی کاملا پرسپولیسی که به کار در پرسپولیس و فضای خاص تیم‌های بزرگ اشراف دارد، کمک کرد تا شاهد تدوام موفقیت‌های این تیم باشیم. با حضور یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، حمید مطهری، داود فنایی و افشین پیروانی کادر نیمکت پرسپولیس شرایط خوبی در فصای تیم حاکم است و این مساله در کنار توانایی فنی بازیکنان دست به دست هم داد تا پرسپولیس بار دیگر قهرمان شود.

مربی و دروازه‌بان اسبق سرخ‌ها ضمن مثبت ارزیابی کردن شرایط این تیم درون دروازه، تصریح کرد: هم بیرانوند و هم رادوشوویچ در آن فصل کم نوسان و کم اشتباه بودند و این موضوع در کنار ساختار دفاعی قوی که پرسپولیس از آن بهره‌مند است باعث شد این تیم در حال حاضر با کمترین گل خورده، بهترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص بدهد.

عزیزیان در پایان گفت: موفقیت‌های سال‌های اخیر پرسپولیس اصلا اتفاقی و روی شانس نیست. به اعتقاد من کسب قهرمانی سخت است اما سخت‌تر از آن، حفظ قهرمانی است که پرسپولیس با 4 قهرمانی متوالی این کار سخت را انجام داده است. به نظر من با حفظ اسکلت اصلی تیم برای فصل بعد و جذب 3-4 بازیکن جدید در برخی خطوط، پرسپولیس می‌تواند در فصل بعد هم قهرمان شود. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سعید عزیزیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای قهرمانی این ستاره را نیاز دارد

به گزارش ورزش سه وحید امیری بعد از چهار بازی ابتدایی فصل لیگ برتر فوتبال و در نخستین بازی آسیایی پرسپولیس مصدوم شد و نتوانست به تیمش کمک کند. 

دوران مصدومیت ستاره سرخ ها بیش از چهار ماه طول کشید تا اینکه او با از دست دادن جام ملت‌ها در شروع نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس برگشت. 

امیری در شش بازی شروع نیم فصل دوم لیگ برتر همواره به عنوان بازیکن جانشین در بیست دقیقه پایانی به میدان رفته و تنها در بازی جام حذفی مهره ثابت بوده اما در این مسابقات غیر از اندک لحظاتی نتوانسته مثل سابق مهره ای تاثیرگذار باشد و بار تیمش را در فاز حمله به دوش بکشد. 

در این چند مسابقه امید عالیشاه، مهدی ترابی و اوستون اورونوف ستاره های پرسپولیس در فاز حمله بوده اند اما امیری با توجه به مصدومیت طولانی اش هنوز به سطح ایده آل خودش نرسیده است. 

امیری در هفت بازی باقیمانده فصل قبل در کنار ترابی درخشید و از ارکان سبقت از استقلال و سپاهان و آن دبل تاریخی فصل گذشته بود و در 9 بازی باقیمانده تا پایان فصل جاری نیز باید در فرمی قرار بگیرد که به کار اوسمار بیاید و در کورس با استقلال تبدیل به مهره تعیین کننده ای شود. 

در واقع تعدد بازیکنان خلاق و توانمند در فاز حمله به اوسمار کمک می کند تا در بازی های سخت و موقعیت هایی که بازی گره می خورد به او و تیم خود کمک کنند و اگر امیری به فرم ایده آل نزدیک شود می تواند چنین نقشی در پرسپولیس ایفا کند. 

البته این دو هفته تعطیلی لیگ برای امیری فرصت خوبی بود تا برای درخشش در مقطع پایانی فصل به فرم دلخواه خود و همان مهره کارگشای فصل قبل نزدیک شود.

دیگر خبرها

  • آل‌کثیر و‌ رقیب مجازی در خط حمله
  • پرسپولیس برای قهرمانی این ستاره را نیاز دارد
  • حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد لونین
  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • گلرهای سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی!
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024