Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به ازای هر شعبه هلال احمر یک کاروان نیکوکاری 10 نفره از جوانان ساماندهی و به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

او رویکرد این فعالیت را اجتماع محور خواند و افزود: حدود 40 نفر از اعضای جوانان استان در 4 شعبه هلال احمر استان به این مناطق اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تصریح کرد: اعضای جوانان تشکیل دهنده این کاروانها شامل شاخه های آزاد وروستایی هستند که با استفاده از ظرفیت اهالی روستا نسبت به بهبود کیفیت زندگی، رفع نواقص، ارتقای فرهنگ و آموزش امداد و کمکهای اولیه در ایام اعیاد قربان تا غدیر اقدام می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطر نشان کرد: همچنین توزیع پکهای بهداشتی آموزشی، عروسک برای کودکان، و انجام تست تب سنجی از جمله برنامه های انجام شده در این طرح می باشد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر لرستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر

آیت الله آل هاشم در ویدیو کنفرانس کنترل و هماهنگی عملیات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر، با اشاره به اهداف مهم این جمعیت گفت: کنفرانس بین‌المللی حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و غزه که در چند هفته اخیر با دعوت از ۴۴ کشور برگزار شد، از کار‌های ارزشمند جمعیت هلال احمر در راستای تقویت امداد رسانی و ارسال کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین دانست.

وی همچنین از دکتر منجم، بعنوان مدیری پا در رکاب نام برده و تصریح کرد: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و همکاران وی بصورت شبانه روزی در خدمت رسانی به مردم باغیرت و پرتلاش آماده به کار هستند.

وی در ادامه با اشاره به توسعه مشارکت اجتماعی جوانان در جمعیت هلال احمر، این اقدام را تحسین کرد و گفت: پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر که با همت جوانان برقرار شده در ۳۰ کیلومتری مبادی ورودی شهر تبریز و سایر شهر‌ها مستقر شده اند.

امام جمعه تبریز همچنین افزود: جمعیت هلال‌احمر در اقدامی ارزشمند، در لحظه افطار با افطاری ساده از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کنند.

حائز بالاترین درصد رای در مجلس خبرگان رهبری و منتخب مردم استان، در پایان سخنان خود، از خدمات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این جمعیت در سال جدید نیز با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • پیوستن رانندگان، تکنسین اورژانس ۱۱۵ و مسافران نوروزی به پویش ملی بهرفت + تصاویر
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • امدادرسانی به ۱۷۳ نفر در سیل لرستان
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان 
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند