Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس بسیج کارگری استان زنجان از اجرای شیفت ایثار در کارخانه‌های استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح به شکل کشوری در روز سه‌شنبه برگزار می‎‌شود و کارگران بسیجی تمام کارخانه‌های استان را ضدعفونی می‌کنند. - اخبار استانها -

یحیی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: طرح بزرگ "شیف ایثار" به شکل کشوری امروز در همه کارخانه‌های کشور و از جمله استان زنجان برگزار می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این طرح کارگران بسیجی در ساعات غیر از وقت اداری به صورت خودجوش کل محل کار خود را ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند، تصریح کرد: امروز سه‌شنبه ساعت 10:30 این طرح به شکل کشوری در تمام کارخانه‌های کشور آغاز می‌شود و در استان زنجان هم این طرح در کارخانه‌هایی که پایگاه بسیج کارگری دارند انجام می‌گیرد.

رئیس بسیج کارگری استان زنجان در ادامه گریزی به کمک‌های مومنانه زد و افزود: بسیج کارگری در مرحله نخست چند هزار بسته ارزاق در بین نیازمندان توزیع کرد و قرار است منابع مرحله دوم از طریق شیفت ایثار که کارگران در این شیفت به شکل اضافه‌کار در کارخانه حضور دارند، تامین شود و چند هزار بسته ارزاق دیگر در آینده نزدیک در بین نیازمندان توزیع شود.

رزمایش شیفت ایثار با همت کارگران و کارفرمایان اردبیلی برگزار می‌شودقم| ظرفیت بسیج سازندگی صرفاً مربوط به پروژه‌های استانی نیستسردار اشتری با رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد

وی در پایان با اشاره به طرح  "دست یاری‌گر" افزود: این طرح شامل کارفرمایان می‌شود و در این طرح این قشر چه از منابع ادارای و چه از دارایی‌های شخصی به طرح بزرگ کمک مومنانه کمک می‌کنند و در آینده نزدیک این طرح نیز اجرایی خواهد شد. 

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: تمام اقشار بسیج و از جمله بسیج کارگری پس از شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار دارند و خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده‌اند و تا زمانی که این ویروس وجود داشته باشد بسیج در خط مقدم آن حضور دارد.

انتهای پیام/ح

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... مجهزترین تونل ضدعفونی کشور در ورزشگاه آزادی گلایه شهروندان بیرجندی از ادامه گرانی در بازار/ نرخ مواد ضدعفونی‌کننده ۴۰ درصد افزایش یافت ضدعفونی روزانه مراکز پرتردد در مشهدمقدس به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مجهزترین تونل ضدعفونی کشور در ورزشگاه آزادی گلایه شهروندان بیرجندی از ادامه گرانی در بازار/ نرخ مواد ضدعفونی‌کننده ۴۰ درصد افزایش یافت ضدعفونی روزانه مراکز پرتردد در مشهدمقدس به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۳ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۴ آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند ۵ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۶ معاون استاندار قم: وضعیت اسماعیل‌آباد قم بغرنج است ۷ خوزستان| اجاره دادن محل ماهیگیری توسط صیادان غیرقانونی است ۸ توزیع کمک مومنانه بین ۳۲ هزار خانوار نیازمند گلستانی/ ۱۴ هزار وعده غذایی در عید غدیر توزیع می‌شود مهمترین اخبار استانها وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بود مهمترین اخبار تسنیم ظریف: اشتباهات محاسباتی ابرقدرتها تبعات فاجعه‌بار بدنبال داشته است حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج کارگری استان زنجان شیفت ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه تجلی ایثار و فداکاری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و کارکنان این سپاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: با تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست امام خمینی (ره) ایثار، فداکاری و آزادی در انقلاب اسلامی شکل گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر یکی از آثار و برکات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ آزادیخواهی دانست و اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از امتی سلحشور و مؤمن است که در دل خود نیز بسیج مستضعفین را که متشکل از آحاد مردم انقلابی است، جای داده است.

وی با بیان اینکه سپاه در ابعاد مختلف فعالیت‌های متعددی را به ارمغان آورده و سر منشأ رویدادهای تاریخی بزرگ است، تصریح کرد: سپاه تجلی ایثار و فداکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان اظهار کرد: امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن دو رکن اساسی ایمان و تجهیزات به روز آماده دفاع از انقلاب اسلامی و پاسخگویی به هر نوع تهدیدات دشمن است.

کد خبر 6084555

دیگر خبرها

  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم